Thursday, June 4, 2009

ZARA SHOPPE : FATHER'S DAY CONTEST

Time2 nak balik ni bai roger plak ajak join contest nih...okeh la..mari la join sajer..
lagipon sempena hari bapa ni kan..
khas untuk abah entry nih..nnti aku wat entry lain untuk bapa2 yg lain tuh...hehehe

SYARAT-SYARAT PERADUAN :
1~ follow ZARRA SHOPPE.
- done -

2~ add ZARRA SHOPPE di bloglist/blogroll anda.
- done -

3~ review berkenaan ZARASHOPPE di blog anda dengan tajuk ZARA SHOPPE : FATHER'S DAY CONTEST (hanya title ini sahaja di terima)
- done -

4~ upload gambar anda bersama ayah anda atau suami bersama anak serta ceritakan momen terindah anda/anak anda bersama ayah/suami anda!
(satu gambar sahaja diterima!)

perkara yang saya tak dapat lupakan pasal ayah saya nih ialah bila mula-mula saya dapat tawaran belajar di UiTM dulu pada tahun 2000 kalo xsilap, dia lah orang pertama yang amik surat tawaran kt peti pos umah. bila dia bukak tgk tawaran belajar tuh, punya la dia seronok kan sampai terlompat..hehe..mak aku pon sama...tp ni nak cite pasal abah...huhu...
mmg xdapat digambarkan...
kalo aku teringat, aku pon rasa terharu..betapa seronoknyer waktu tuh..
betapa dia menaruh harapan pada aku...
aku pulak yang pelik, sape yg dapat tawaran ni kan..hehe..tp tu la dia abah..yg selalu menyokong penuh anak dia nih...

5~ tinggalkan link berkenaan contest di entri ini beserta email address
- done -

Dania in RED

Hmm...sebenarnyer nak join gak contest Cutest Baby in Red Contest
tp cam malas jek nak mengarang2 kenapa dania patut menang...sape rajin tolong karangkan leh?hehe...
tp, smlm aku telah berusaha untuk mengambil gambo dania yg kaler2 merah nih...mengenangkan dania xder baju/topi/towel/etc kale merah...so, rembat tudung ibu la jadikan tudung dania jap..hahaha..ibu dania ni mmg suka mereka2...ayah dia la jd mangsa kene pegang dania...
jap pegang camtu...jap pegang camnih...nasib la yer...
bertindak mengikut arahan...
yang penting kerjasama....dan hasilnyer seperti di bawah...

memula mood ok la kan si dania nih...

muka dah start cebek..rimas la saye ni ibu..apa nih!!!

Wednesday, June 3, 2009

Happy...hepi...

Macam bese entry kt blog aku ni yg ringan2 jek..xder citer yg berat pon..maklum la...POMPUAN kan...xsuka fikir yang berat2...huhu
Ari ni aku rasa happy..
Nape aku rasa happy? mungkin sebab :
1. aku cuti semalam...pas teman suami terchenta p hospital (memuda dah sakit..huhu)...pusing2 kL la plak...ikut dia wat urusan perbankan lak..
2. sbb aku dah dpt baby sitter utk dania...InsyaAllah kalo xder pape aral melintang, aku start anto dania 15hb nih..jgn nangis yer sayang
3. aku dapat baby baru dari suami terchenta gak...yippii....
4. dah beli barang utk hadiah hari jadi ayahanda..pada yg blom bayo tuh...siap duit yer..nnti eden tuntut...
5. dah beli barang kesihatan dan kecerdasan (dah lembap otak ni)..hehe
6. apa lg eh...haa...pasai ari ni xpayah drive...pak supir anto mai kije...hehe
7. hmm...dah la...xdo dah

toche2..dapat brg baru

hadiah utk abah..

nak wat nota kaki lagi la...
ubat kesihatan n otak..:p
gajah baru utk dania..hehe

Congratz 2 Acid

Smlm aku dpt sms dari amir.
Acid dah selamat bersalin kt hospital pusrawi pada jam 1718 via cesarian..
baby gurl yang sehat kata amir...aku blom nengok lg la..beratnyer 2.68kg.

To acid n Amir:
Congratz utk baby baru..sepasang dah tuh...
Moga cepat sembuh yer acid..Selamat berpantang..hehe

Monday, June 1, 2009

Sape Baby Ni??

Aku dok belek2 folder gambor ni...
ternampak 1 gambor baby yg masih merah n kecil..
tukang angkat baby ni ialah along aku...
aku dok amat2...hampir xkenal baby nih..bila tgk background tuh cam almari kt umah mentua aku la plak...
sah...kompem anak aku..haha...