Tuesday, June 9, 2009
NGANTUKNYER
Benci tau kene BULI!!!

Monday, June 8, 2009
xtvt ujung minggu
Minggu ni byk plak program dalam tentatif kami ni..
Setelah menyusun dan mengambil kira segala keperluan dan kemampuan dan kesungguhan untuk weekend ini...
Sabtu:
pepagi aku siap2kan dania n diri sendiri..bapaknyer siap sendirik yer....
pack barang2 apa yg patut untuk bekalan 2 hari ni la kan..
perjalanan dimulakan pada jam 11.00am ke wedding kawan ikram. Kami sampai jam 11.45am..tunggu kawan ikram jap, tepat jam 12pm kami p mkn..pengantin pon xsampai lg..terpaksa mai awai pasai nk p wedding lain plak kan..sian pengantin xsempat jumpa..
Jam 12.33pm kami gerak ke kg.jerangsang, raub, pahang...wedding Shah n Linda..
tema purple gitu...my favorite color lah...hehe...
sampai sana dlm jam 3pm...kawan2 sume dah ada...pengantin pon dah berpeluh sakan tgk...siap galas bag baju dah...hehe..
sdg elok kami siap mkn, org dah nk bukak kemah..terpaksa bangun copek2...spy xkene bungkus sekali..hehe..lepak sana smpai kol 4pm...then terus cargas balik jengka..
tentatif malam plak..menyambut ulang kelahiran abah..hehe..HAPPY BIRTHDAY ABAH..
cam bese..sesi tiup lilin sket...sesi bukak hadiah n makan2...nyum2..
(gambar dlm camera la plak...malangnyer camera tertinggal kt jengka..huhu)
ahad:
hari ahad ni aku penuhkan jadual aku dgn menyiapkan kain aku, zam, n sarah...sungguh berusaha aku nk menyiapkan kain ini...dania aku letak dlm buai...paksa ayah dia jaga..hehe..
ayah mithali kene jaga anak la kan...
jalan dalam pon jamed...
dan...aku sampai ke rumah jam 11.00pm++...mkn mlm aku jam 12am...pas mkn terus tido..abes la buncit perut aku nih...huhudania ada kawan baru...syok dia peluk patung tu..tp kak ngah nurin punya...
Friday, June 5, 2009
Mari perabih duit...
kononnyer la aku yg nak watkan utk diorang kan kain tu...(korang percaya ke kt aku ni weh??..abes la kain korang tu aku kerjakan...huahua..)
setelah dipersetujui, aku, zam, n sarah selaku drebar yg kental bawak kitorang p plaza alam sentral..hehe..dgn mudahnyer kami dpt parking..
tujuan utama nk carik kain untuk baju tuh..tetapi telah tersangkut di gerai baju2 budak2..apala aku ni skang..pntg tgk baju budak..baby ker...mesti nafsu nk membeli tuh menjadi2..huhu..
tgk cam menarik je kan..dan baju tu xder la mahal sgt..aku pon tanpa berfikir panjang telah memilih 3 helai baju...seluar xder..huhu
boleh muat ke dania baju2 ni..xpo..leh simpan kalo xmuat
lepas rembat 3 helai baju utk dania tuh...aku pon p ke nagoya atas tujuan asal tu td...lepas pilih2 kain sume...siap bayo sume...tgk zam ngan sarah dah tersangkut kt tempat kain lain plak..aku pon join la sekaki tgk apa la yg menarik ngan kain tuh..cantik2 kain dia...leh wat kain basahan mandi...huhu...memula malas nk membeli...riso bajet lari..tp tgk budak2 ni membeli kain cantik2 tu, aku pon xtahan daulat..haha..apo daa
aku pon rembat la 2 jenis kain..1 untuk aku..1 lg untuk mak aku...untuk mak mertua nk beli time pose nnti la..watkan utk baju raya..maklum la, menantu dia ni xpandai nk amik ati sgt..huhu
saje aku pilih tema merah..supaya ceria...hehe
nota kaki:
ptg ni boss xder..aku pon dgn hati yg besau melagho..huhu
Congratz 2 Izan
izan dah selamat bersalin baby gurl yang no.2 seberat 2.7kg, pon kene bedah gak..
bersalin jam 10.25am kat Kuantan specialist hospital.
to izan n suami:
congratz sbb dpt baby lagi..powerpuff gurl lg 1 kan??hehe
alhamdulillah sume selamat...