Monday, July 19, 2010

terapik aku



huhu..walau pon sehari banyak kerat mana je pon terapik blok aku nih...
tp cam teringin nk boh mende alah nih...
cam chanteekkkk jekk...hehehe...
nmpk x yg online tu adalah 1...itu adalah aku..hehehe...
aku berjaya menyemakkan lagi blog kesayangan aku nih...sayang ker...:p


6 budak comey:

mrsboan said...

ala time saya online 'tak amik'...kalo tak dapat jadi 2....hehe n3 yg so cute

mekchu said...

dah ada benda tu mesti xcited.. kejap2 nak tgk.. hehehe.. mekchu pun baru 2 mnggu lahirkan widget tu

Unknown said...

mrsboan:
hehe...gambar ni capture segar dari ladang punyer..

mekchu:
hehe..ni sbb masuk blog mekchu td la ni teringin boh jugak..haha..:p

Redbloodsnow said...

HEHE...ZIE LAK LETAK YG JENIS NUMBER JE. TAKUT NNTI SLOW MOVING KAN UPLOADING BLOG...HUHU.

TP MMG CANTEK KAN GADGET TUH KAN DEAR :)

Unknown said...

chantek..purple lagik..hehe

Noah said...

Really useful material, lots of thanks for your post.
Caper Sauce