Tuesday, January 4, 2011

Kisah Status Geli2 Nuffnang aku ditarik


cam blog org lain la kan...blog aku pon tempek iklan nuffnang...
aku tempek ni dari zaman aku xtau mende2 pasal nuff ni sampai la aku dah tau...
ada org xtau lg ker? :p
then, semadi la ia di blog aku sampai ari nih??

ok...kalo dah kawan ngan en.nuff ni n nk jadi besfren dia korang xleh advertise kempen dari company lain tau...
nk tau spesel jd membership nuff : glitterati...leh baca kt nuffnang

bukan tu aku nk citer sebenarnyer...
cite utk en3 ni adalah status membership aku bertukar ke Ordinary(non-exclusive) from glitterati.
time bertukar nih 31dec2010....time ni gak wat pertama kalinyer amaun cecah rm50++...haha
kire dah leh cash out la...
ok2...blog personal cam aku ni mmg ssh nk cash out amaun besar2 kan...
sikit pon xper..it's ok...org memberi, kite merasa....

then aku lepak dulu...xtekan pon lagi butang cash out tuh...
aku anto ticket kt en.nuff tanya dah xsuka kat ai ker???
patut BE yg ngah running ada dlm rm20++ dah tinggal rm6...hehe...
ok la tuh...dari jadi 60posen...:p

smlm baru en.nuff reply surat chenta ai tuh...nk tau apa dia jawab???

Subject: Re: Status glitterati
Date: 03 Jan 2011 06:45 PM Posted By: Robb Chew (Staff)

Hi Maziati,

Your status was affected because your blog - http://maziati.blogspot.com/ previously was detected with ads from Innity in it. As you've removed it, just be patient and you'll be Glitterati in due time.

Cheers,
Robb Chew
Blogger Relations

Nuffnang Sdn Bhd

http://www.nuffnang.com.my/

urmmm...xperasan plak aku ada Innity kt blog nih...
btw Innity tu pemende eh??aku xtau menahu la pasal Innity...huhuhu

haa...ai dah dapat balik status geli2 tuh...tq en.nuffnang... :)

20 budak comey:

♥cikmOt♥ said...

innity tu kalu tak salah akak salah satu ejen periklanan jugak...

tulah tu, tak leh menduakan dia...

miezaniera said...

tu mknanya dia suh cash out banje kwn2 kt opis..kekeke

|| NaFiRaa || said...

hehehe.. memang menggelabah ookk kalo tetiba tukar status~ abes income larik~

Kancilbiru said...

sejak bila memasang innity nih...?

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

stiap blog kena ada satu iklan je, kalo ada dua mesti status akan bertukar...innity ni kira pesaing nuff jugak la, so kalo add dua2 dah jadik salah di sisi undang2 nuff...moga dapat balik status tu k

Unknown said...

cik mot:
jeles eh kalo diduakan..

miezaniera:
hehe...banje 3 in 1 je la..:p

Atia Adina said...

oooo...cam mana plak ko leh tak perasan ko ada letak iklan lain???ke nuffnang yang tersilap perkiraan

Unknown said...

nafiraa:
a'ah..lebih separuh turun..cam saham plak...hehe

kancilbiru:
aku xder pasang innity pon..
hairan bin ajaib..huhu

Unknown said...

anje:
dah dapat balik...:)

ad:
aku xsure la caner bab innity nih...pelik2...huhu

cik dah ganu kiter said...

oo aritu blog idah jadi camni gak..2 kali plk tu..kes innity jgk..rupanya2 sebab idah copy n paste paper online cam hmetro tu..so berhati2 kalu nak copy paste berita

Unknown said...

oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo...panjang plak oo aku..:p
pasal copy paste hmetro yer? :p
okeh2..mekasih2...:)

Mek Rose said...

mmg takleh nak buh langsung iklan company lain selain nuffnang sajork

mekchu said...

kalo mekchu yg kena, mesti kalut tak bertempat.. hehehe..

baincardin said...

Siapa kata shoot gambar² di kawasan kilang tak best ??? jom layan...:)

Unknown said...

adeh gelabah siot baca entry ni. hahaha

Unknown said...

Rose:
2 la pasal.huhu..

Mekchu:
nk kalut pon watper..ponek jek nnti.

Unknown said...

Baincardin:
bila nk shoot gmbr et plak nih?hehe

asfaliza:
gelabah ker?huhu

Eliss said...

aku rasa ditersilap perkiraan.mungkin ada advertiser lain kot mcm youth say tu...tu pun sama gak..

@e_da said...

fuh lega dpt balik kan

Mrs Nurul said...

nuffnang tak suke pengiklan kat asia je..luar asia takpe..cam google ads tuu hehe

Check it out Entri Paling Best !
# Isteri Mengidam Makan Babi !#
# Cara Buang Windows Genuine Notification#
# Awek Leggings Ketat Seksi #