Sunday, April 17, 2011

Ada apa dengan pati ikan haruan??





gambar adalah pati ikan haruan..
Tp, menu aku ari2 pon mkn ikan haruan jugakk..sponsor by mertua..nama pon berpantang kt umah mertua kan..hehe

tp, pati ikan haruan ni aku dok tengok jek setakat ni, blom penah makan..
Xmkn lg sbb xberjaya bukak penutup botol dia..aci x aku ckp cegitu...:p

kesimpulannya, aku xberjaya bukak penutup botol jek..hehe...

Sekian.. :p




TUNGKU MODEN / BANTAL PANAS || SET TILAM SEJUK || Tommee Tippee: Closer to Nature PP 9oz - BPA FREE || TUNGKU BAYI || SET BERSALIN SALINDAH || BUGSLOCK - PENGHALAU NYAMUK




Published with Blogger-droid v1.6.8

14 budak comey:

cik dah ganu kiter said...

hehhe..dulu cik dah pun mkn ikan haruan gak..tp mcm tersekat kat kerongkong jer...kalu pati ni tak tahu ar x pernah merasa lg

Unknown said...

saya minum pati haruan cap polleney..letak garam sket, pastu telan cepat2..huhu

lizz said...

saya tak pernah lagi cuba makan pati haruan ni ...hr tu cam nak beli tapi x jadik my hubby x kasi katanyer membazir,,, dia tau saya x makan...hehehe

zulkbo said...

salam..
sesuai buat wanita lepas bersalin rasanya..mengubati luka dalaman..

~dYaHaHa~ said...

salam, amor da buat sume yg diperintah dan follow sume skalik

http://dyahahaslittlecottage.blogspot.com/2011/04/mak-qaiser-april-giveaway.html

follow amor balik k

Eliss said...

baik beli yang pil :p sebab yang ni memang HARUMMMMM gila :p meloya tekak aku tau :p khasiat nyer sama makcik aku ckp :p

~izan~ said...

aku minum polleney dulu..tp mmg bercinta nk abiskan sebotol,mmg kena letak garam mcm lydzar kata tu.sempat la abis 18botol..

pastu amik sup ikan haruan yg dlm tin tu...tak berapa nak sedap tp bagus sgt...dah nama pun ubat,takkan suma nk sedap hehe...slmt umpil penutup botol tu =D

YUL said...

pati ikan haruan rasa pahit, huhu, last minum time sunat dulu, pastu dah tak minum dah, org kata bagus khasiatnya tu

Unknown said...

cik dah ganu kiter :
hehe..ye ker..
kakak eT mkn anak haruan kecik...kene paksa telan idup2...huhu

lydzar :
hehe..siap letak garam...
kalo letak gula x ok ker? :p

lizz :
nak xnak ni kene paksa telan jugak...ngeee

zulkbo :
a'ah...kalo sodap xper la jugak..huhu

~dYaHaHa~ :
orait..tq :)

e.l.i.s.s.m.i.e :
yg ni org bg..aku mmg xbeli dah..huhu

~izan~ :
byknyer ko amik..sampai 18 botol..huhu
kalo ko jumpa ubat sedap..jgn lupa rekemen kat aku...hehe

YUL :
hehe..yul pon penah rasa yer...ok la tuh..

Umialya said...

akak sorang, cukup liat nak makan makanan g2, set bersalin jenama cosway masa lahirkan Alyapun masih ader n tersimpan kemas dlm kotak, ntah2 dah "exp. date", nnt nak check. hu3

Makan.. jgn tak makan!!

Unknown said...

hehe..mmg la ssh tang ubat nih...
tp kene telan gak la..kalo x..kene bebel..:p

YUL said...

pernah lorh, huhu, time kecik2, da besar tk rasa lngsung pon, hee

linziana said...

HI GOJES!me singgah sambil tinggalkan jejak

Tingin nak komen pasal ikan haruan ni as dulu me minum almost 48 botol semasa pantang.sehari sebotol pluss menu ikan haruan .

To me not that bad.Polleney punya brand ok.sebab me telan berbakul bakul ikan haruan ialah me operate time lahirkan anak lelaki me last year.
Luka cepat baik.
Oh my mak angkat terror gile masak ikan haruan..dia cuci ikan haruan dengan segala macam daun termasuk belimbing muda.memang tak ade hanyir langsung sedap lagi ade.hehehe :)

Untuk baik cepat telan jer..kalu tak telan lambat baik..tul tak?

ardinihumaira said...

umi dni dulu makan gak ni hehe