last week aku kuar jalan2 ke supermarket kt maran, pahang...
beli barang2 untuk umah mak sket...
singgah plak 1kedai ala2 supermarket yg baru dibuka kat situ nama 'sakan'
kat situ aku hangkut baju aku selai...mak selai...abah selai...ngan baju ikram selai...
pastu yg menariknyer kelambu size XXXL....heehe
nk carik kaler purple tp xder plak...maroon jek ada...kira ok la...rm100 gak habeh kat situ...
ingat boleh lipat2..xbleh la plak..
cam bawak carpet plak boh dlm kete tuh...dari belakang sampai ke pemandu panjangnyer...hehe
ada ke kelambu lg besau dari saiz XXXL ni...huhu
TUNGKU MODEN / BANTAL PANAS || SET TILAM SEJUK || MANDIAN HERBA / MANDIAN AURA || TUNGKU BAYI || SET BERSALIN SALINDAH || BUGSLOCK - PENGHALAU NYAMUK