Tuesday, August 11, 2015

Jom Celik Emas

baru berjinak2 pasal emas...
dulu tak pernah amik port pon..

ada jek dalam kepala  ni...duit xder la...takut kena zakat la...takut kena curi la...
itu ini..memang macam2 yang menghalang untuk buat saving emas ni..

tapi sejak 2 menjak ni dah bertukar fikiran..
pada awalnya nak buat tabungan untuk anak2 jek..
duit diorang dalam bank tu dari tak berusik baik aku beli emas..
simpan...
nanti lagi 10 tahun diorang dah besar masa tu emas dah harga tinggi kan..
boleh la jugak pegi lebur
diorang nk belajar ke...nak kahwin ke..
aku dulu kahwin pon sakit siap buat loan...sila jgn amik langkah ni...
sampai beranak pinak pon korang tak habis byr loan...

jadinya join powetgold buat saving 
dan
dah terbiasa bisnes...aku kembangkan network..
bukan apa...tiap kali aku buat belian aku dapat bonus..
tiap kali aku dapat kembangkn network aku dapat super duper bonus..
sonok kan...
nuffnang pon dah lama tak bagi bonus..haha ( dah ko pon lama tak update blog :P )

jom la layan kepingan2 logam yang kena zakat ni..hihi
jangan la uols takut nak berzakat...










Go figthing!!!... misi banteras hutang.... misi kumpul emas!! 

Jom berjuang utk jadi pembayar zakat. Zakat emas, zakat niaga 

InsyaAllah moga dipermudahkan. ✅

1 budak comey:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)