Friday, October 23, 2009

Tips mencari tumpuan

hmm...aku bukan la seorang kaunselor nk ajar2 org...or nk bg org tips untuk itu dan ini...or tips duit pon xdo..huhu..tp kenapa la penyakit aku ni dari zaman sekolah tadika sampai dah tua berjanggut nih ialah xdapat focus or disiplin dalam buat apa2 keje sekalipon..

adakah bisikan iblis tu lagi kuat spy aku ilang focus???
adakah aku mmg xreti nk focus???
adakah aku lupe nk masuk kelas focus???
haa...xsemene2 aku dah meraban...dah ilang focus...
come on la maziati...u can do it...caiyukkk!!!!

tetiba aku dpt sms kata bonus pekerja gomen rm500 utk gred 41-54 yg akan dibayar bulan dis...hmm...ilang lagi focus aku..hahaha...gred pencacai cam aku ni xder ke weh??? :p

2 budak comey:

zamzunita said...

huhu rm500 je ke..ekh slp ne +ve..alhamdulillah ada juga rezki lebih dr xde lgsg ye x...huhu aku pun de mslh yg same..dr tghr entah ape yg aku buat..surf cr journal konon..journal lain yg aku bace..huhuhu..cmne ni..cm mls da nk berfikir..

Unknown said...

huhu...malas tu yg masalah tuh..
so, how 2 solve the problem? :p