Wednesday, October 28, 2009

yer3...tambah lg 1 angka!!!

yer...yer saya...ari ni umo aku bertambah lagi setahun tepat jam 3.05pm tau...
tp kalo org xkenai aku sure dia cakap aku umo 23tahun (aku xreka fakta ni tau..hehe)
buktinyer gambo kt bawah ni diambil 3 tahun lepas...hehe..seyes cam budak baru abes sekolah...:p..sape xsanggup nk baca leh terus klik iklan nuffnang kt tepi blog aku tu yer....

yer ENCIK/CIK PROKOM...terima kasih diatas ingatan tulus ikhlas mu....

GSC ni nk bg aku tiket free...seingat aku dah dekat setahun aku x p tengok wayang...last aku tgk wayang sehari b4 beranak kt alamanda nengok cite pink panter ngan ikram...dlm xlarat tu ada hati nk berjalan lg kn...nasib xberanak dlm panggung...haha...xdpt dibayangkn..:p

ari ni 1st day aku masuk opis dalam minggu ni...baru baek demam...sekali dania ngan ikram pon demam..alala..ciann...tp bukan aku nk citer demam..ni ha...masuk keje ari ni ada beberapa barang yg aku dapat...apakah dia?..tadaaa....
ini adalah hadiah misteri yg dijanjikan oleh zarashoppe kerana menjoinkan diri dalam contest edisi father's day masa bulan 6 dulu...huhu
nasib ada note nih...kalo x aku xtau sape la yg baek ati bg shawl ngan make-up punya kantung...huhu
ini barang juga suda sampei...b4 ni aku dah ada 2 botol mende alah neh..tp sume aku bg kt org...yg ni xtau la apa nasib botol ni ha...:p
jgn xpercaya aku order menatang neh...hahaha...juga dapat smlm...xcukup slim kah aku neh???
ok...done...

part ni nk cite present yg ikram bagi...aku diberi kebebasan utk memilih apa jua jenis dan apa jua harga..tp den xsampai ati nk kopak lebey2..nnti den leh minta yg lain lagi kan..hehe...boley kan en.ikram???


ok...sekian utk cite kali ini...

4 budak comey:

nizaa said...

apa kes ko amik jus mate 5...o nak bam bam eh...bagi montoks sket..hehe..

bang am said...

puan nak pau apa lagi nih?? huhuhu

Unknown said...

niza: jus bukan utk aku la..aku tukang order jek..:P

bang am: tungguuuu!!!!!hikhik

Cody said...

It can't really have effect, I believe this way.
etfs | anti aging creams | hotels in duluth mn canal park