Saturday, September 18, 2010

huwarrgghhhh!!!!!!!!!!!!!


hehe...cam dah lama xtgk PC...cam baru bangun tido jek rasa..:p
yer la...nama pon keje IT..sure ari2 ngadap PC kan...ini la baru dapat ngadap PC..
rasa semacam jek..hahaha...
tgk trafik blog aku pon xsememngah...nk cecah belas pon idak..
tp wa xkesah...tu bukan la target wa pon...:p
wa menulis sbb ada org soh menulis..muahhaha...

nyway en3 ni hanya la utk sebok2 nk kata aku jumpa PC dan internet..pakej..
selalu ada internet xder PC/laptop...ada PC/laptop xder internet...
nk citer pasal raya...tp xcukup gadget lg...hehehe
jap lg nk balik jengka sat...
nak tgk baby baru lagik...anak sulong kak aku...dah 7 hari usianyer...xdan lagik nk p tgk...org sebok nk balik bandar semula aku nk balik kampung kali ke-2 dah...huhuhu...
kt sini pon ada baby baru...kt seri kembangan ni ha...anak abg ipar aku...
baru usia 4 hari...geram aku nk cubit kasi nanges..hehe...
nasib ada mak pak dia...tido jek keje baby tuh...
aku dikelilingi baby tau uols...
next year, InsyaAllah turn aku lg nk dpt baby...xsabar plak rasa...hehe


2 budak comey:

Unknown said...

hehee... xlama lg.. semoga akak n baby sihat sentiasa... insyaAllah... (^_^)

Unknown said...

InsyaAllah...