Tuesday, September 7, 2010

Iftar - nets


org dok cite ari raya...aku nk citer bukak posa lg..hehehe
xper...sok la aku citer ari raya...
sbb sok aku keje lg....tp ikram dah start cuti...hehe
saje nk tempek gambar2 kemeriahan berbuka kali nih...
aku ngekor jek...mengikut arahan sang suami...huhu
dia ngan kawan2 yg plan...
tp kedai tu sempit plak...sian kitorang yg seramai 14 org ni terpaksa bersempit2...
xper..lenkali leh plan lg kan....
berbuka kali ni adalah antara budak2 nets...


ujung sekali tu mok ngan naz...naz ilang plak..huhu

org pertama rasmi makan adalah dak kecik ni la...ish..ish...

dhira n adik2nyer...

semangat ni...baju nets lg tuh...

ni la vip kite pd ari tuh...peace...:p

thanx to all yg hadir....
yg xdpt hadir tu lenkali kite plan lain k...
puak2 laki wat 2 sesi...ngah malam plak..sesi kutuk megutuk di kedai lain plak...ish..ish...
aku xjoin dah..kang si ikram xdan dok lelama plak..
maklum la bawak dak kecik ni bukan leh lepak lelama kan...
ibu la dok umah jaga dak kecik....


3 budak comey:

mekchu said...

tu la pasal.. org lain pakat dah cerita raya dah.. hehehe... x pe, belom habis puasa pun lagi kan..

Iman's Umi said...

x pe, puasa ada lg, msh kena solat tarawikh lg....seronoknya berbuka ramai2...

Unknown said...

mekchu/iman's umi:
hehe...ari ni leh cite raya plak...