Monday, October 18, 2010

Tunggang langgang..

skang ni aku rasa cam tunggang langgang jek...
kesihatan pon xbape nk best...
ok la kan dari sakit teruk...
pagi ni pon masuk opis lambat...
pasai pg td aku bangun jek rasa nk pitam...
last2 aku sms boss n tido jap...
kol 9am++ baru rasa ok sket...then bersiap p opis...tp still rasa gelong nih...
nape x p klinik???
sbb aku baru jek p klinik 2-3 ari lepas...
segan nk p klinik kerap2...
nnti doktor tu boring plak asik tgk muka aku jek...

keje sekolah plak tinggal nk siapkan report jek lg nih...
hope leh cekal siapkan b4 sok..alamak esok la...adehhhh....


3 budak comey:

Atia Adina said...

siannya....ngah mabuk...memang badan tak larat lah

d0tbl0gsp0td0tk0m said...

esok?.... ok la tu... ada 24 jam lagi... huhuhuuh ..

kira saat.. lagiii lama... huhuhu

Unknown said...

ad:
mmg xlarat...asik nk membuata jek..hehe

pakcik:
24jam blom tolak makan...jalan...mandi...masak...amik anak..ish..ish..
alih2 xder jamnyer pon...:p