Sunday, November 7, 2010

Shopping @Warehouse Mydear


jumaat baru ni aku berjaya ajak en.ikram p warehause sale kt puchong tuh...
sale tu sampai 7hb nov jek...
xder la ramai sgt time aku sampai tuh..tp time nk balik tu cam dah penuh org...
xleh pusing2 sesangat kt dlm tuh...
kang sume nk d hangkut bawak balik...hehehe

apa yg aku beli??
hehe..xder la nk shopping beria pon...sekadar pk berbaloi jek..:p

twin stroller my dear...
ini pon aku beli selepas berjaya jeles ngan ad sbb beli..hehehe
bila ditengok2 agak menarik stroller nih...
tp berat weh..aku mmg xlarat dah nk angkat...bapaknyer la yg angkat kan3...
kalo market price aku usha dlm RM439.90...
kt sini dapat RM299.90....ok la tuh...

act aku dah ada stroller seketol kt umah nih...
aku jarang pakai benornyer pasai dania xmo naik...
so, lani igt nk let go kt sesapa yg teringin...
gambar aku amik kendian...
harga leh nego..hehe...xder talent la aku ni nk meniaga..:p


sterilizer my dear...

steam sterilizer nih kalo market price dlm RM149.90...
act dah lama aku nk beli sterilizer nih..tp tangguhkan dulu hajat tuh...
mahal gak kan...
then, alang2 kt mydear baru nih ada jual mende alah nih..
aku amik jugak la...
blom test lagik sterilizer ngan warmer nih...
bagus gak aku beli...bukan leh guna utk skang jugak...
utk coming baby pon leh guna kan...
b4 dis aku guna pureen tablet jek utk matikan kuman botol2 dania...xpon rebus jek atas dapur..hehehe

satu lg warmer dia...
pakej sterilizer+ warmer = RM120
ok la kan...
warmer tu leh pakai utk baby nnti..
yer la nk kuarkan susu dari freezer kan...
dania dulu boleh jek wat manual kan..hehe...
saje nk menggunakan teknologi yg d ciptakan..:p

google gambar warmer my dear xjumpa plak...
malas nk p snap gambar yg dok dalam kotak tuh..hehe
xfemes kot eh...xper...nnti aku try guna...

k la...sape yg blom p tuh n berkesempatan p..sila2 la...:)


13 budak comey:

~izan~ said...

kalau anak rapat2 senang kan beli terus twin stoller ni.aku ni,fasya pun still naik stroller tp xkan nk beli twin plak sbb kalau keta aku mesti tak muat hihi.keta pyus lepas la tapi aku plak tak reti bwk hehe...

Unknown said...

manarik jugak tu

Sharinginfoz said...

shopping jangan tak shopping

eT said...

izan:
2 la..tp kalo twin tu comel jek kn..ini..sorang dh besau..sorang kecik lg..hhehe

alinac lover:
mmg menarik..:)

sharinginfoz:
hah..xdo duit tunai kite pakai duit plastik...huhu

Unknown said...

salam kenal ET.. kite terjah blog awak ni..

saya pun dah pegi tadi.. punyelah ramai orang kat sana + yg dtg tu pun mostly preggy mommy, so berlanggar2 lah jugak eheheh:D

Fantasy Ladies Bundle said...

Hai owner..jom singgah sini.ada dress dan blouse cantik dan murah serendah harga RM20.dress yang cute untuk para ibu mengandung dan blouse yang cantik bile baby dah keluar nanti :)

Fantasy Ladies Bundle said...

Hai owner..jom singgah sini.ada dress dan blouse cantik dan murah serendah harga RM20.dress yang cute untuk para ibu mengandung dan blouse yang cantik bile baby dah keluar nanti :)

eT said...

chugie:
a'ah...mmg betui pon..time kite p ari tu pon ramai yg peggy mommy...
sume pakat nk beli...

FLB:
orait..nnti kite p tgk...:)

Eliss said...

stroller aku pun jarang guna..
aku tak pernah steril botol anak aku, buleh tak? sket punya malas mak dia ni :p

Atia Adina said...

eh eh....sama plak stroler anak kita....hehehehhehe...kaler jer lain

Unknown said...

elis:
ala..aku pon bukan la rajin sgt...
ada sterilizer ni lg la jd malas..hehe

ad:
shhh...jgn bgtau org...
gambar sekadar hiasan...
act aku punyer sebijik cam ko..muahahha...:p

miezaniera said...

wahh pegi gak akhirnye et..kite gak yg tk p..duit dh abis kt tmpt lain sebelum smpi ke sana..tkde rezeki org kt situ nk amik duit kite hahaha

Unknown said...

hehe..hajat mesti dipenuhi walaupon sedikit..:p