Friday, December 31, 2010

Malam tahun baru


Malam tahun baru kami?
Konon2 pas balik dari kenduri kawan ikram td nk p tgk bunga api kt i-city..
tp bila kuar jek dari highway dari bukit raja tu nk masuk seksyen 7, shah alam...
mak datuk...ramainyer umat manusia nk menuju tempat yg sama...
ngan datuk2 polis jaga tiap2 simpang kt shah alam nih...

dgn itu kami batalkan jek la niat nk p nengok bunga api tuh...
bukan apa...tgk iklan kt tibi tu cam best jek ada event kt i-city malam nih...hehe
aku xpenah pon sambut2 new year nih...
tp tetiba ngengada plak nk tgk bunga api kali nih...

bila dah xjadi pusing la nk p uptown konon...
pon sesak semacam shah alam nih...
pusing kiri..pusing kiri...sume kete penuh...
jalan jem sungguh...wat penin pale jek nk redah kete banyak2 tu kan...
so..balik umah tenang jek jiwa nih...
xyah serabut jem...nengok tibi jek la...:p

hepi new year korang...korang tgk bunga api ker??huhu

9 budak comey:

sya said...

tengok bunga apa kat i-city..
tapi dari dalam tv je laa... hehe..
sesak ye? ye la, semua orang nak sambut new year...

Ibu Yusuf Maryam said...

Jom rebut hadiah misteri.. :-)

army4war said...

2009 tak salah aku, aku celebrate new year.. sangat horror.. aku tak de niat lg nk celebrate new year kat luar.. duduk depan letop tetiap new year dh cukup baik kekeke..

aku la... said...

dok umah jek..melayan anakku yang demam campak...huuuuu..sambil dengar bunyi bunga api..DENGAR ye bukan tengok..huhu

Unknown said...

sya:
hehe..tgk kt tibi lg aman kan..

zefa norasamara:
suda join..:)

Unknown said...

mira:
aku nkpk laptop ko bercahaya2 bunga api meletop..:p

aku la:
eh..adam xbaik lagi ker?sian adam..
aku pon dengar gak dari umah tuh..huhu

Unknown said...

sure lah jem mak dato.. sbb org yg kerja hari2 kat area i-city pun x leh masuk..

btw.. bila lah aku nak masuk2 ni.. pernah lg pergi ni.. huhu

Unknown said...

sori x pernah (lg x tertggl..gara2 laptop dah tua..huhu)

Unknown said...

hehe...aku nengok kol 4pm dah org start naik sana..:p