Wednesday, March 4, 2009

Cahaya baru...

Lama tak update blog...

nk kata xsempat...boley la gk...


hmm...skang ni dah ada cahaya baru dlm hidup aku...dlm family aku..dgn adanyer si kecil Nursyaza Dania Mohd Ikram ni, pelengkap dlm family aku...

Alhamdulillah, dgn support yg penuh oleh sang suami, aku melahirkan dania nih...

rasa mcm xpercaya yg aku dah jd seorang ibu...rasanyer baru je sgt abes belajar, baru jek sgt kenal ngan ikram, baru je sgt jenguk alam nih...cepat sungguh masa ni berjalan kn...

sedar xsedar tahun ni dah masuk 27 thn...angka yg agak byk jugak bg aku walaupon pd zahirnya aku ni nmpk kecik n cam budak2 kekadang tu...


nk letak gmbr xder snap gambo dania yg baru...nnti la tunggu si kecik ni besau sket...

luv u dania...thanx abg...

rasa cam baru jek bergelar isteri...heee

4 budak comey:

bang am said...

huhu.. aii... muda plak nampak gambo laki tu...!! ye ke 27 tahun?? hehehe...

izanpyus said...

tahniah ET... so cute baby tu... Jaga diri n baby... Semoga baby jadi anak yang pandai,solehah dan anak yang baik.. :D

aida said...

tahniah kakak...amboi, sdpnya nma bby.apa mkna nyer tu?erm, cmner pengalaman b'salin?hehe...

Matthew said...

I found a great deal of helpful information above!
private high schools in nyc | best private schools in nyc | nyc abortion clinics