Monday, February 16, 2009

Samseng...

Weekend baru ni xbyk aktiviti yg aku wat...maklum la, ssh nak bersosial skang ni..hehe
sabtu aku p jenguk umah kt ttdi jaya tu, lama xtgk umah...pastu balik semula seri kembangan...
ikram nk p tgk bola kt PJ malam tu pon terbantut jugak sebab aku..hehe..cian dier..
then, ari ahad seharian kt seri kembangan, tup2 ptg tu parents aku call nk mai melawat aku..windu la tu..hehe..mizz u all...
aku pon call ikram yg terpaksa bekerja ahad 2 ajak p umah kak aku kt subang..umah dia besau sket kalo nk lepak2 dgn family aku yg ramai tu..huhu..
siap2 mkn mlm, lepak n sembang lebih kurang, kitorang gerak balik dalam kol 10++..parents aku terus balik jengka, adik n sepupu2 aku balik cheras, n aku spt biasa pulang kerumah mertuaku di seri kembangan…

b4 sampai umah tu, aku singgah kt caltex dekat tol LDP untuk memenuhi tuntutan harian, isi myk kete, reload TnG (ari2 ngadap tol..ish..ish..) , n isi angin tayar kete..
ni baru aku nk citer pasal samseng..huhu
time aku ngah tunggu ikram selesaikn urusan mengisi angin tayar tu, aku dgr bunyi org brek kete mengejut...bunyi tayar kete dia kuat gk kt tol tuh...sure org nk potong Q tuh..
pastu aku nmpk ada kete kelisa park menghalang salah satu lane tol slps membayar tol (dia bayar kot..kalo x, xkan lepas tol kn..hehe)

Dgn gaya dan aksi gedeber yang terpendam serta berseluar pendek tu, orang tu p kt 1 kete myvi putih yg ngah bayo tol kt lane ujung...tetiba jek dia sepak pintu kete myvi tu n tumbuk cermin kete tu…terkejut jek aku tgk org myvi tu, then terus tekan myk jalan kedepan sket..memula nmpk cam myvi tu nk benti/turun kete gk, mgkin fikirannyer masih waras dan terus tekan myk lg laju…huhu…org kelisa td pon terus meluru masuk kete dia dan terus mengejar myvi itu…haha..ayat aku pon dh jd skema ni…belasah la labu…aku pon xtau apa jd kt samseng2 tu…
agaknyer aku jarang tgk samseng depan mata ni kan, aku pon jd seram jek…kalo la aku yg nk kene belasah camtu, apa la aku nk wat kan..kene plak jalan tetiba jammed..waa…xmo2…biar la jumpa org baik2 jek (konon2 aku baik la kan)..hehe…org jahat bior dia jumpa ngan org jahat gk..sape soh dia jahat..
seterusnyer, redah jammed sket terus balik umah…abes cite weekend…wassalam… :P




Road Bully yg sempat di snap gambarnyer..hehe..hati2 la noo.. (AMPUNN ABG... :p)

5 budak comey:

miezaniera said...

lenkali bawak pistol,snng tembak je bg mampus.tu la kecik2 tk nk mampos besar2 nyusah kan org...eh tapi tk baik pulak tmbak2 org ni, lastik je la ok skit hehehe

Unknown said...

hehe..nnti kite jd jahat plak..kalo org jahat kang jumpa ngan dia gk..panggil polis jek..sng citer...

Anonymous said...

oooo.... cilok gambar yer!!! nanti den block keta ekau plak!! hahaha

Unknown said...

haha...ada berani block arr...

Anonymous said...

dasyat gak arr samseng skrg ni...kat toll tu kan ada cctv...huh dah nama samseng mmg mcam tu