Tuesday, February 10, 2009

handphone yang sengal...

Di kala aku ngah tunggu pak supir sampai nih...rasa geram plak dgn handphone yg sengal nih..

baru jek tukar bateri..tu pon xmau gk...

baru jek cas, guna sekejap dah mati...tanam kang baru tau...

samada handphone ni mmg bermasalah or bateri yg aku beli yg berharga rm25 nih yg xbest..


hmm...apa maknanyer kalo handphone dah sengal??...

sape la yg teringin nk belikn hp baru yerr...hehehe


hmm...xper..meh kite wat xperimen lg...caiyukk!!


haaa....dari 3 bijik dlm gambar tu...sebijik tu sama cam handphone aku yg sengal tuh...

6 budak comey:

Sarah Syazwani said...

samela cam hp aku..bape kali tukar bateri..asik mati gak...nk ner cas jek..tensenn..ni mmg kompom ne beli barula et oiiii...

Eliss said...

bateri 25 hengget..mahal tu..aku x penah beli bateri mahal cenggitewh..selalu yang rm10 jer aku guna..hiksss..

Unknown said...

tu la pasal...kot la beli bateri yg mahal sket leh bertahan lama sket kn...alih2 xjadi gk..nnti aku try beli bateri yg soploh hinggit dulu...kalo xjalan gk, aku order baru soh banker bayo..huahua...

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

patut 9 bulan lps masuk dlm "pakej".. hehehe

Unknown said...

hehe...nk masuk "pakej"..budget pon kene besau lg la...