Thursday, November 15, 2012

Doakan Aku cepat Sihat...


bg yg xtau...aku mengalami Missabortion...keguguran pertama dalam hidup aku...
mungkin ramai yg xtau aku mengandung...bkn xnk bgtau..tp hati aku sendiri rasa nk simpan dulu hal ni...

ceritanya panjang...nnti kalo berkesempatan aku cerita sesatu bg clear...
walaupon anak ke3...tp sedih jugak dengan kehilangan ni...
Allah lebih mengetahui apa yg terbaik utk kami sekeluarga...
doakan aku cepat sihat yer kekawan...

Salam Maal Hijrah utk semua...

11 budak comey:

pnsusu said...

takziah..moga et cepat recover ya,,amin

Nafira usof said...

takziah.. moga cepat sembuh yer..
pantang elok2.. jangan sedih sangat..
take care

c i k m a r ® said...

semoga cepat sembuh kak..
sabar ya n jaga diri..

Nad @ MamaZN said...

Oo, ye ke..? Ada gak tgk kt insta ikram smlm..
Apa2pun, moga tabah hadapi dugaan ye et
Kita paham, sbb kite pun penah gugur...
Sbr byk2 k
Betul, Allah sediakan yg lebih baik dr yg ini, mungkin..insya-Allah...
Take care!

NettoAsh said...

ET..take care.semoga et cepat sebuh.insya-Allah nnti ada rezeki lagi.jgn sedih2 ye..

mama_izz said...

take care ety...jgn sedih2 ya...ya DIA lebih mengetahuinya..insyaAllah ada rezeki kelak...

Sarah Syazwani said...

takziah..dah agak dah tp xmo tny kot teremosi plak...insya Allah lepas ni adala rezeki tu

Eliss Mie said...

Insya Allah, ada la rezeki lain lepas ni. take care dear.

Atia Adina said...

takziah eT...alahai....baru ingat nak kejor ko.....tak per pas2 ni ada lagi tu.....take care.....

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

mestilah sedih x kira anak yg ke berapa pun, moga tabah hadapi ujian dariNYA n moga cepat sembuh..

Take Care eT..

mamalieyna said...

takziah... In Sha Allah nanti datang lg rezki tu.. Amin..