Tuesday, December 18, 2012

payday..yeaayyy

tajuk ngan isi blog xder kaitan pon...
arini setelah 6minggu menunggu baru masuk gaji..rasa lamanyer tempoh itu...huhuhu

kt bawah ni menu semalam...dak dania tu dh minta nk mkn spagetti dari jumaat lepas lg...
baru buat ni utk dia...
tekak western plak anak dara aku sorang ni...huhu

 asik dok tanya "ibu...dh siap ke spageti???"

baru makan semulut dia punya puji tu bukan main lagi...huhu
anak2 ni kite masak megi pon dia punya puji sedap tu mcm dh sedap sgt...hahaha
k la uols...happy bayar hutang2 n bill2 sume yer...kekeke

6 budak comey:

Nad @ MamaZN said...

Periuk baru ke tu? Berkilat jek..
Eh!! Tetibe! Takde kaitan jugak, hehhe...
Bila.nk.wat mkn2 kt umh baru ni? ;)

eT said...

haha..kantoi...umah baru xder apa..kosong..kosong...segan nk ajak org mai..:p

MrS. F!zA said...

pndai dia puji..baru trsa dihargai gitu..hehehe

ank sy tkpndai puji lg..hahaha

jmput join lucky draw kt blog husband sy

http://www.cikgunaman.com/2012/12/cabutan-bertuah-menggapai-gadjet-impian.html

umialya said...

pandainya eT masak

Atia Adina said...

atia pun sama lah....bermulut manis sungguh.....banyak drama...hahaha

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

itulah kan 6 minggu menunggu, nasib bulan ni dapat sekali dgn bonus..:)

eh betul la Zaquan pun sama kalau eija masak menggi pun dia kata 'sedapnya mama masak' dgn ekpresi muka sekali tu..mama dia bangga lebih..hihi