Tuesday, April 9, 2013

Muhammad Ammar Izz genap 2 Tahun

anak teruna genap 2tahun hari ni...
biasanya ibu2 mesti imbas balik saat2 mengandung n lahirkan kan...hihi...
xper la..pengalaman tu sume dah terpahat dalam memori aku ni...
teruja...seronok...happy...sume tu xdpt digambarkan...
sampai rasa sakit tolak tepi..xyah dikenang sakit itu...huhu

budak yg bolat ni dah besar...

 ni ha..time hantar kakak p sekolah...
dia pon mengamuk nk ikut kakak p sekolah...
nampak cam happy jek dia kalo p sekolah kakak...
penah tinggal sekali kt tadika tu ngan kakak sbb sabtu tu ada seminar tadika, so tadika jagakan...
mmg xmo balik umah dah dia...sabor je la...

 bila tido ngan kakak, kejap org ni dok atas org ni...
kejap org tu dok atas org tu...mcm2 gaya n ragam...

 dah pandai ikut ayah tgk bola...
org goal..dia pon goal...
tp kejap jek tu dh nk layan youtube....huhu

ari2 nk layan youtube tgk ABC...pagi ptg siang malam...
sampai tido malam pon ngigau ABC...haha..kelakar ini budak....
tak berapa pandai cakap lagi...tp dh sebut beberapa perkataan...
lambat sikit cakap dari kakak dia....

hmm...mlm ni cam nk ajak ayahnya kuar makan2...
mak ayah jek yg lebih ni..hihi...
setakat 2tahun ni aku xplan pon nk beli kek bagai...kalo ada kek pon mungkin setakat sepotong 2 jek... 
bukan ammar reti apa pon kan...yg kenyang ibu ngan ayah...kekeke
luv u so much muhammad ammar izz...moga jadi anak yg berguna pd semua...
xlama boleh jd abang dah kan... :)

7 budak comey:

Nad MamaZN said...

Hepi bday ammar!
Ayat ibu yg bawah skali tu ciknad setuju sangat tu ;)
Hehe
Baya nayli rupanya...

nens cellection said...

HEHE..Ade plan nk menambah tuu.hehe
hepi besday ammar junior..

iera said...

kejap je dah 2 tahun kan?rase cam ammar baru je lahir.untie p tgk ammar kat rmh perindu.huhuhuhu

Nafira usof said...

Happy birthdar Ammar Izz..
Be a good boy k~

mama lieyna said...

Happy besday ammar encem :-)

Haa elok dh ni naik pngkt jd abang :-)

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

happy bday ammar,
sama la mcm ziqry lmbat sikit berckp berbanding abgnye..

Sarah Syazwani said...

dah ada dah keeee??? tahniahhh