Tuesday, March 20, 2012

Baju pon Dah KoyaK Rabak

lamanyer tak update blog...hehe
tetiba kuar ngan citer baju koyak rabak plak...
psssttt...ari ni kt umah xder air...adusshhh

baju gadget aku ni ha dah koyak rabak...
ni sume keje anak dara yg sorang tuh...dapat kat dia abes kene lipat bagai...

 lagipun dh setahun kot aku pakaikan baju tab nih...

 dah terkeluar urat benang bagai...

hahaha...sadis kan rupa dia...magnet sume dah tertanggal pon...
ni tinggal masa jek dia nk tergelincir keluar dari baju dia tuh...
benornyer dah ada baju baru tab nih...tp saje aku simpan sbb nk pakai lunyai yg ni dulu...

dapat kat anak2 mmg xder can la ibu dia nk pegang...

YANG BULAT, KITA PETAK-PETAK KAN...
YANG TINGGI, KITA RATA-RATA KAN...
YANG BESAR, KITA KECIL-KECILKAN..

7 budak comey:

sHi Ma said...

mmg nak kena ganti baju lah tu.. hehehe...

Nad @ MamaZakwan said...

naseb baek dh ready baju spare, hehe

Nini D.. said...

kene beli baru ni kak...

miloais milo said...

dah nazk zangat rupa baju tu...
elok sangat di ganti beb...
kang bogel plak - malu ornag tengok
ekekekeke

|| NaFiRaa || said...

hahahaha.. memang dh kena tukar baju dh tuh~

eB ezrin said...

tapi kdg2 yg koyak rabak tuh la yg sedap pakai kan? :)

aku la... said...

ok lagi neh..he3