Wednesday, March 6, 2013

Bertukar!!!


haha...lepas kasut croc yg purple aku mengecut sbb berjemur di tgh panas aku bertukar pada kasut pink...
p keje kasut pink..p jalan kasut pink...p mana2 je la dgn kasut pink...
kasut pink ni jugak dh sampai beijing pon...
sampai org pelik tgk kepala hijau...baju biru...kain merah...kasut pink...haha..kaler blok hoccay.. :p
sungguh pon dah buruk...pink dh nak tukar kaler hitam...byk jasa dia...keke
yg biru tu kasut toilet kt opis..:p  nak inteprem jugak 
kekdahnya smlm dh terbeli kasut baru kaler coklat tu...
akhirnya beli jugak kasut lain...hehehe
aku ni xreti nk beli kasut...apatah lg nk tukar2 kasut ni....
kalo dh pakai yg 1 tu, itu je la aku pakai...nmpk x betapa setia nya aku??? kahkah... *perasan
pasni 8 tahun plak la aku tukar kasut baru...:p

*mood kasut baru...lalala

5 budak comey:

Huda said...

berjasa sungguh kasut pink tu ye kak..bagus2:) samalah huda pun, jarang tukar kasut dan jarang nak beli kasut..

Atia Adina said...

aku selalu tukar kasut sbb kasut aku beli murahan...kejap pakai dah rosak...hehehe

Nad MamaZN said...

Kite tgk plak brape lama hayatnya ye
Hehehehe

Nafira usof said...

untung lah x suka tukar2 kasut.. jimat bahagian beli kasut.. hahahahaha.

kalo zura pantang nampak kasut cantek.. hahaha

Nens Collection said...

saya pon suka pakai sesungguhnya..tp skit je lain..sy ttp membeli yg baru buat stok..haha