Monday, March 18, 2013

Kije Budak-Budak....

petang2 ni lemau plak rasa...

ni ha weekend bebaru ni keje aku menyental rumah...
sental toilet...sental lantai...sental almari...tggl dinding umah jek xleh nk sental...yg tu pakai cat je la nnti...
bapaknya bawak kuar budak2 berdua tu...
ni la masanya nk mengemas...kalo tidak xder maknanya ko nk mengemas rumah...

 lukisan abstrak yg dihasilkan oleh budak2....
atas ni adalah nukilan dak ammar yg xder perasaan pon bila menconteng...
bila kite marah lagi la dia xder perasaan...
lagi dia mau conteng2 tambah...siap amik air milo ke...air vitagen ke lumur 1 rak tv tu....
mentang2 la rak kaler putih...huhuhu

kat sini mmg xnampak kesalahan si kakak...selamat sokmo kakak...
bila aku menyental rak ni...
rupa2nya belah papan bawah tu berderet dia tulis A B C....
mengucap panjang aku tgk ABC dia tu....geram betul budak ni...
dalam org dok pesan tengokkn adik jgn bagi conteng2 dia pon ada saham sekali rupanya...sabor je la..

tadaaa....nasib boleh hilang kesan kotoran tu...huhu
aku sental ngan Basic-H...dulu order ngan mommylydzar
dah lama sgt kot rasanya order...masa ammar xder lg kot...tp ada lg sbb jarang2 pakai...
agak2 xder expired kot...aku belasah jek...hehe
torkojut bapak ei rak tv putih berseri...kekeke
k uols...salam senin :)

***
jom like page kamik kat sini yer...

8 budak comey:

nens cellection said...

hahaha..kreativiti anak2 sedirik xpe..marah kejap jek..kes nens plak anak sdara mai lakar kreativiti die kt dinding umah..rs nk bg penampar jek..nk xnak kene cat balik tu jek jalan die..

Ema Rie said...

nasib boleh tanggal... hehe

iera said...

hahahaha..silau mata memandang..Ammar n dania mesti pelik kot..Dalam hati ammar,haaa..ni dah ade tempat kosong,leh conteng lagi..hahahahha

mama_izz said...

serius bersih berkilatt.... :)

Nafira usof said...

waaahhhh.. berkilat balik!!
berbaloi2 lah beli pencuci tuh~

mamalieyna said...

Perabot rumah kaler putih mmg cntek kan, tp bila smpai bab gini, aduyaaiii..seksa nak sental..huu

Atia Adina said...

wow...nasib baik ler leh hilang ... putih berseri jadinya ... esok dia buat lukisan baru plak ... hehehe

aku la... said...

hahahha..best la kakak pandai pilih port..ummm ok la conteng rak je..anak aku skrin tv tu diconteng ngan pensil..bila bapak dia tgok tv start membebel2 nampak garis2..humm.jenuh pulak aku nak menjawab..apa nak buat kreativiti x dapat dihalang