Wednesday, July 22, 2009

5 bulan

gol n gincu...heee


ari ni genap umur dania 5 bulan..
dah makin berat dak kecik nih..yer la..ibu dia pon cekeding jek..xlarat dah nk dukung lelama..
tp dak kecik ni bila malam jek suka nangis2 xmo ngan org..
bila aku pegang dari nangis selak biru mulut2 td terus senyap sengeh menampakkan gusi dia yang xder gigi lg tuh...sabo je la anak aku sorang ni..
xtau la nk wat cane..ssh ati gk ni kalo nk kene kuar tinggal dia memalam...
then..spt bese nk kene p inject 5 bulan..
dania pon xsihat sgt skang nih....
asik batuk jek n selsema...ibu dia pon sama..heee

5 budak comey:

Mrs. Asida said...

Cepatnya dah 5 bulan. Dah berisi dia.. tapi rambutnya mana??? hehe. Minum susu ibu je ke atau susu lembu/soya sekali?

Samalah dengan Arisha. Letak aja tak moooh. Nak orang pegang aja. :) Naik lenguh tangan dibuatnya.

Nak anak sihat, kita kena sihatkan diri dulu. Minumlah air suam byk2 ek. Sian baby tak sihat.

miezaniera said...

dia nangis nak adik la tu kekeke

bang am said...

huhuhu... apalaga, hari ni jom bawak pi cucuk!!

eT said...

asid:
rambut xdo laie...botak ari tu time 2 bulan kan...

bai:
nangis tu nk adik eh...kalo camtu qasrina pon nk adik la tuh..huhu

bang am:
sila la amik buku merah dania dulu...

izanie said...

dania ble nk blk jngka kak nyah tnye
hihihihi..........