Thursday, July 16, 2009

Kesengalan pertama di Kolej

Wahhh...
pes time aku menghadirkan diri ke aktiviti yg kolej buat sejak bergelar RS ni.
Balik keje smlm aku dah ready iron baju sesiap utk keje sok ngan perhimpunan warga perindu mlm tu...balack n green..heeee
pas amik dania...mkn sesiap...n kol 830pm spt dijadualkan aku turun tunggu kt parking kete.
xlama ada jpk col aku tanya dtg x mlm tu..dijemputnyer aku kt situ p dekat reramai LELAKI kumpul2...cuakk beb..aku sorang jek munga..heee
dgn student seramai 1700 org...RS ada 7 org...pengurusan kolej lg...JPK lg...
suuuumeeee laki2....
dlm terpinga2 xtau nk bersapa ngan org, aku senyum jek kt sume org ada kt situ..
mula la dialog sengal aku..

laki baju biru : bila mula masuk sini?
aku: saya baru pindah...angkut brg weekend n baru 3 ari dok sini..
laki baju biru : rumah sume ok ker...xder prob?
aku: setakat ni sume ok..perabut sume ada la..
laki baju biru : (cite pasal kemudahan...mesin basuh..peti..ngok ngek ngok ngek pasal alatan rumah..rumah sewa...)
aku: sume dah ada saya bwk.
dipendekkan cite ntah cane kuar pasal pengetua plak...pasal claim nk kene sign pengetua kot..
aku:saya xjumpa lg ngan pengetua
laki baju biru : ye ker?..u kenal x pengetua yg mana?
aku: xkenal (sejujur2nyer aku jawab)
laki baju biru : time u interview ari tu dia ada x?
aku: sy xperasan la yg mana...huhu..(lg ayat jujur dari aku)
laki baju biru : pengetua xdtg lg...garang dia tuh..
aku: ye ker? (muka cuak sbb tau kene kencing time tu..dok teka yg mn 1 la pengetua..huhu)

pastu time pengumuman pengetua ngan ppp naik pentas aku dah malu giler..
sampai ada 1 of the ppp yg introduce pengetua tuh.. "yg tu la pengetua" (sambil tunjuk kt laki baju biru yg sembang ngan aku td)
malu giler siott..rasa cam nk balik umah jek...huhu

pas sesi kenal diri...pengetua berucap..baru sejam dok atas pentas tu ikram dah kalut soh balik pasal dania nangis selak2 xhengat punya...
sian kt dania, aku pon minta diri nk balik tgk anak nangis...
selesaila sesi kemalu** aku pada mlm itu...
cane la nk tunjuk muka kt pengetua pasni..huhuhu

7 budak comey:

zamzunita said...

muahahaha..geli plak hati aku bile imagine kn time berlakunye kisah ko ni et..sbg gelak lg..muahaha

Sarah Syazwani said...

muaahahaha...nasib baik jujur..kot2 ko tipu ke..lagila malu beb

along said...

hahahaha....huahuahua...

Eliss said...

aku nak gelak syaitonnnnnnnnnn..hahahahahahahahahahahaahahahahahahahahaha

Unknown said...

zam:
pepandai la ko imagine zam..huhu
sarah:
aku ni jujur orgnyer sarah..mana pandai tipu2 nih..hee
along n elis:
gelak2..jgn xgelak..kalo xgelak aku bunuh....

bang am said...

pasai apa limitkan blog pd invited readers jek??

Zainab Norazman said...

huhu~~ aku pun nak daftar masuk sem 5 dah sabtu ni.. huhuhu.. tak tau lak apa yg jadik kat dania aku...huhuhu`` last sem ari tu dania baru 2/3 bulan.. ni sekarang dah nakal gilak dah...