Monday, July 6, 2009

Merentas negara


cam gempak jek tajuk aku tu kan...
benornyer jumaat, sabtu n ahad baru ni kami bertiga plan utk ke pahang, melaka, n johor...
jumaat:
gerak dari seri kembangan ke jengka kol 10am..tunggu org anto barang kt umah dulu..singgah solat jumaat kt temerloh then sambung jalan...sampai umah dah dekat kol 4...
nama pon dah ptg...pujuk abah nk bawak p hospital dia xmo...dah baik katanyer...xper la..aku tgk pon cam dah ok...ok la tuh...

sabtu:
plan nk gerak kol 7am...tp lajak la plak sejam pasal nk mkn la apa la, kol 8am baru gerak ke melaka. sampai kt 1st wedding on that day kol 12pm...wedding netty & ashraf...tema purple gk.
sesampai sana dah ada 3-4 org kawan2 pompuan yg sampai lg awal...pas mkn jumpa pengantin, bergambar sket then terus gerak p anto adik balik uitm bandaraya melaka..

Pn.eT n Pn.Netty...nampak cenonet jek aku dok sblh pengantin ni..huhu

Dari bandaraya melaka tu jam 130pm aku terus gerak p johor.
Next wedding kt Rengit, Johor. wediing masitah a.k.a goaly...staf baru isis...
sampai sana jam 4pm...org pon dah berkemas2 sume..
pas setel mkn..amik gambor..terus cargas ke pasir gudang umah sedara kt sana.

goaly n suami/aku n family
ahad:
maka bermalam lah kami di pasir gudang...
pas solat zohor+asar, mkn2 watan mee sup...terus balik kol 4pm..
sampai umah tgh mlm pas redah segala jadah jamed...

xtvt aku n dania dlm kete...hehee

3 budak comey:

aS_c0mei said...

net kawen dah ek.aku tau pon dr fesbuk...nora upload.....

Unknown said...

net kata nk jemput kekawan sume kt belah laki..wat kat kL..aku dpt kad pon 3 ari b4 wedding dia tuh..huhu

Mrs. Asida said...

Comelnya Netty.. cantik..