Monday, November 16, 2009

lipstik

wallah....lipstik aku sekadar hiasan dlm handbag...aku xtau semenjak bila aku xboleh berliptik2 neh...
seingat aku since kawen mmg aku jarang berliptik2 nih...pasal time ngandung mmg selekeh mebeh giler...xcun langsung...
tp la ni biler gatal nk berliptik2 bagai..otomatik bibir aku akan jadi gatal..padahal liptik tu la aku dok pakai b4 nih...ada cara x xnak bg bibir ni gatai???


5 budak comey:

izanpyus said...

yeah yeah suka bab2 mekap nie...

tgk jenis lipstik...mcm aku,lipstick Avon ada yg ok ada yg gatal..

Loreal setakat nie tak gatal..Bodyshop paling besh...hehe...

ada org ok,ada org tak.. :D

eT said...

hehe..aku xtgk jenama dah izan..aku main belasah jek...:p

miezaniera said...

caranya ialah belikan lipstik kepada kawan2 opis anda..Insyaallah berkat kemurahan hati anda, bibir anda tidak akan gatal lagi muahaha..

eT said...

iyer la tuh...
murah la hati den nk bg sume org..huhu

Felix said...

Gosh, there's a great deal of useful material above!
limo services chicago | Natural Anti Anxiety | runny nose remedy