Friday, November 6, 2009

New Opis...New Partition...New Neighbor

yeah...kawan2 sume saya dah berpindah ke opis baru...dan saya berpindah tanpa talian hayat..eh tiada talian talipon kt opis aku nih...line xtransfer lagik..aman la seketika hidup ku..hikhik...kepada adik2 ira n miera n abg ngah selamat la tunggu talipon tu yer...:p
hokey...aku nk tayang gambo opis baru tp xder cable nk transfer plak...layan je la cite bodo aku nih...
kisah pindah memindah ni dah lama dalam kamus hidup aku sejak aku masuk lapor diri keje kt sini...campur nih dah 6 kali aku pindah tempat...memula dulu asik la dok kongsi partition ngan zam...then dok bilik kongsi plak...sume mende kongsi la kan...pastu upgrade sket ada partition sendiri walaupon kecik...jiran sebelah menyebelah pon leh main laga bahu la...haha...nasib sebelah den tu boss...
la ni partition i dah besar sket u tau...mula la aku nk bercucuk tanam kt partition baru ni ha...kene susun strategi nih apa jenis tanaman aku nak tanam dulu nih...yeah...
alamak...kt sini xleh dengar bunyi lagu mesin punch card la plak...:p

5 budak comey:

nizaa said...

ko nak cucuk tanam pe benda weh..5S 5S..hahahah

eT said...

hehe...cucuk paku pon jadi la niza oii...:p

iera said...

ye la..selamat la sgt duk sini.macam-macam ragam user..hahaha..ade yg nk tergelak pun ade.ade yg sakit hati pun ade.sabar je la..buat kak et selamat beraman dulu buat seketika.hehehehe...:p

eT said...

ok la 2 iera...1 malaysia carik korang..glemer u..:p

aizuemi said...

aku pun da pindah uma baru.. besh uma baru aku ni..