Saturday, November 28, 2009

Salam Aidiladha

salam aidiladha kepada teman2...ibu2 bapa2..sanak saudara..suami..boss..dan suma la yer..

ari ni dah 2 hari kite disunatkan takbir raya...ramai la org yg wat korban sume...ari raya haji tahun ni spt dirancang aku beraya di jengka...mlm raya kami singgah lepak kt kg. seri kembangan dulu...en.somi nk mkn rendang bonda..sambil beraya ngan keluarga...dan bertolak ke jengka dah kol 11pm mlm tuh...dimulakan ngan pak supir pertama utk tolong menyelet2 dalam jamed dlm kL tu ha sampai la kat mn ntah aku xtau..aku tido..hehehe..cane la xngantuk kalo bawak 5km/jam kan..huhu...(cam la kalo bawak 90km/jam aku xtido..:p)

pastu nasib la ada pak supir kedua merempit sampai ke jengka dan meredah dalam kelompok2 lembu di jengka tu ha....makin ramai lembu yer...maklum la nk korban2 ni...dan akhirnya kami sampai jam 330am...layan dak kecik jap yg agak fresh pas tido dlm kete tu kan kol 4 baru la tido...zzzzzzzzzzzz

yg terkorban telah berbungkus

terkorban belom berbungkus

keluarga saya xckp sorang

anak ibu belum mandi..hehe

3 budak comey:

nizaa said...

wehh...hari khamis b4 raya tu ko pegi masalam eh? aku tak nampak ko..aku nampak dania terus aku tingat blog ko...haha...aku cam anak ko je..laki ko kot dukung...

cik EPAL said...

salam aidiladha ;)

eT said...

niza:
haa...betui la tu aku p carik baju raya kt masalam..shopping punye pasai anak den tinggai kt laki la..hehe

cik epal:
salam aidiladha utk awak jugak...