Monday, January 25, 2010

amanatVC2010

dari umah tgk jam..alamak dah kol 2.05pm...
aku bawak kete terus carik parking kt bertingkat...
pusing...pusing...pusing...pusing lagi...nasib ada parking kt aras paling bawah sekali...huhu...
nasib dah siap solat n pump susu kt umah...
maklum la..ada mak kt umah seminggu..lunch kt umah la...

gedebuk..gedebik...panjat tangga menara sampai tingkat 5...
terserempak ngan dak2 isis nk turun p dgr amanat...join la sekali tunggu lif tp full...

menapak lg turun ngan tangga..huhu..xsempat ketiak aku nk sejuk..
abes terbakar lemak ketiak..muahaha...

sampai dewan..org berpusu2 nk masuk dewan...
aku pon menyelit2 p register dan habuan beg kuning berisi air mineral n kek n buah limau n buku n pen...

gedebuk...gedebik...menyelit2 carik kerusi kt dalam dewan...
haa...dpt dok antara barisan paling depan...menyelit2 lg nk pergi seberang dewan..

baru jek duduk...sms sampai...amanat boss plak sampai..
"sudah register balik opis"..huhu

gedebak...gedebuk....bangun la balik naik opis...wahhh...tenang bangat d opis ini..hehe...

5 budak comey:

miezaniera said...

gedebak gedebuk at least de gak topik nk letak kt blog ni kan..huhuhu

army4war said...

gegedik gegedik!! ha ah opis tenang! hahaha.. bagus betul pendengar2 amanat ni hahaha..

Farihan said...

gedebak gedebik gedebuk bahagia jer rasa memnyejukkan ketiak...aku hari di label sebagai antara pekerja yang x percayakan BOSS...peduli aper aku

aizuemi said...

gedebak gedebuk... aku jugak takde d tempat kejadian...

Unknown said...

hehe...gedebak gedebik gedebuk..bersusah payah la sgt...