Tuesday, January 19, 2010

B.O.R.I.N.G

kalo dulu aku selalu dgr kawan aku bising
dok cakap boring nyer keje...
boringnyer keje...
tp skang dia xsempat boring dah kot..isk..isk
*
*
*
aku time tu bese jek...
mungkin tahap keboringan aku tu blom sampai...
*
*
*
tp sejak dua menjak ni aku terasa
boring plak keje...
*
*
*
kalo benti keje sape nk tolong bayo utang piutang aku yg riban2 tu ha..huhu
*
*
*
apa punca boring keje?????
*
*
*
boring plak en3 ni ha...:p

6 budak comey:

Kancilbiru said...

bila ingat utang tu yang tak jadi benti keja...hehe

Farihan said...

hehehehe ko kija sbb utang jer ker...pasang niat betulll..betul...betul...sesungguhnyaaku kerja sbb nak byr hutang ribana

ZzamzZ said...

cam tau je sape je yg bising tu..hehe..ngn boring² n patah semangat tau..bak kate maro kene pasang niat bebetui..hopefully dis yr ur turn plak..aku doakn semoga semua kekawan aku berjaya..chaiyuk²

Sarah Syazwani said...

sape yg bising tu?? ko salah pasang niat la tuh..psl tu boring..hehe

Ad said...

hahah...ni mesti sbb rasa syok duk umah main2 ngan dania ni....

Cuthbert said...

Quite worthwhile information, lots of thanks for your post.
Halloween cookie recipes | Beaver Creek homes | book holder