Tuesday, January 5, 2010

tahun baru...azam baru..barang baru....

ini adalah cerita ibu2..hehe
aku start ngan pump yg bese2 yg bertajuk pureen manual masa pantang dulu...pastu try plak pureen yg guna bateri yg ala2 bunyi mesin rumput...then bila nk abes pantang aku mntk ikram beli yg lain plak..upgrade sket..tp still manual...then aku guna sampai umur dania mencecah 10bulan ++....tp pump tu masih ok n masih cun masih mampu bekerja utk aku...

kemudian setelah aku merasa keletihan mengepump dan berkat dorongan dan kad kredit ikram..hehe...aku membuat keputusan untuk berehat dari mengepump dan aku terbeli pump tajuk medela freestyle breastpump plak...tp xbape nk pandai guna lagik..tp akan ku usaha jugak...demi anak ku....leh rilex sket...
jgn malas menguasai diri aku ni sudahh.....

5 budak comey:

miezaniera said...

sebuah karangan yg ringkas dan padat..betui2 isi kandungan je hehe
tahniah2..

e.l.i.s.s.m.i.e said...

bagus!kuatkan semangat! aku tak fully bf nuha tp syukur sampai skang dier still bf :)

ummidaddy said...

wahhh !! bestnyer...medela FS tu...huhu..akak pun nk pow husbnd akak ar camnih....chaiyo2..teruskan usaha...alhamdulillah akak pun still fully bf dalila lagi...dh 7 bln...

eT said...

miezaniera:
nk karang lelebih xdan..haha

elis:
xper..bf ni anak manja lebey..:p

kak su:
try la kak...leret jek mn kad yg ada...hehe

army4war said...

the best gadget ever! hahaha