Wednesday, January 6, 2010

owh...dah mati la pulak..

Suatu malam di kedai makan di ttdi jaya shah alam...

dak kecik bermain purse ibunyer yg penuh dgn muatan...maklum la..org pompuan kalo ada beg segala macam tok nenek dia nk boh kt dlm tu kan...terkeluar la isi2 dlm nyer..
pastu ayah dak kecik plak teringin nk main purse ibu dia tuh...belek kad sesatu sambil mengomen..
"uik...lesen dah mati 3 bulan nih...silap ari bulan nk kene p amik lesen semula nih.."
ibunyer wat muka xbersalah jek...hehehe
membayangkan nk kn dgr ceramah bagai..huhu...1 hal plak...
dan siang td aku berjaya renew lesen...hehehe

try korang cek lesen korang tuh...ntah2 dah mati...hehehe

5 budak comey:

izanpyus said...

mak aii ET..mujur JPJ tak mintak autograf ko hehe...aku dah renew dah bulan 10 ari tu hehehe....bagus gak anak ko main purse kot tuh..kalau tak,ko drive dgn lesen besar la hehe

Ad said...

hahahha...benasib baik sungguh...bapak aku lesen mati x perasan....kene tahan polis baru tau lesen dah mati...polis tu plak macam tau2 jer...hampeh betul...x pasal2 kene saman...itu baru seminggu...ko 3 bulan...sangat bernasib baik...hihihi

wardah said...

ala...betul la...akak pun dah mati...lupa plak.... nak kena renew ni..

eT said...

izan:
ari tu jpj dah tahan..tp nasib mintak lesen laki aku jek..sbb aku hanya menumpang...hehe

ad:
aku dah lama xmemandu ni benornyer..hehe

kak wardah:
haha..baik akak p renew copek..

Jerome said...

Oh my god, there is a great deal of worthwhile data above!
Parksville real estate | tritium watches | journalism internships