Saturday, February 27, 2010

bowling @ ole2

suatu ketika dahulu...tidak lah lama sgt kejadian berlaku...aku bersemangat waja untuk menjoinkan diri dgn sukan bowling yg dianjurkan oleh kelab prokom, kelab kt opis aku tu ha...maklum la..kali terakhir melibatkan diri dgn aktiviti lasak diorang zaman bujang la....
time tu mmg best..nama pon bujang...hehe
ari bowling itu adalah ahad kerana sabtu kene p sekolah...so, pepagi aku dah book bf kt kedai mamak berhampiran..
ngok ngek...ngok ngek....dah kol 10am...terus meluru masuk pusat bowling kt ole2 tuh...1st time sampai situ...xtau arah..hehe..
berbekalkan latihan yg jitu 2 TAHUN LEPAS, aku mendaftarkan diri sbg peserta...dah ramai sampai rupenyer...
kelempang...kelempong...bola masuk longkang..hehe...ntah ende2 main...
dan kumpulan aku BERJAYA diiktiraf sbg kumpulan jatuhan pin terendah...hehe..sebab byknyer bola ke longkang...aduyaii....

NM = nama aku la tuh...itu adalah hasil 3 game...haha..nampak sgt xpandai main kan...

walaubagaimanapon..tahniah kepada kawan2 yg menang dan merasa geget pingat xkira la apa rasa pingat tersebut...:p

2 budak comey:

Evi LoLyta said...

salam ziarah

Anonymous said...

An outstanding share! I have just forwarded this onto a coworker who has
been conducting a little research on this. And he in fact bought
me dinner simply because I found it for him...
lol. So let me reword this.... Thanks for the meal!! But yeah, thanx for spending some time to talk about this subject here on your
web page.

Also visit my web-site :: small bathroom renovation ideas ()