Tuesday, February 16, 2010

kerana cuai...


ini cite aku cuai bebaru nih...
disebabkan aku cuai...
nk kene terbang lg duit poket yg sepatutnyer aku leh wat beli baju baru ker...
kasut baru ker...tudung baru ker...huhu..
mmg time tu aku x ter pk akan masalah mendatang...huhu

laki aku???kete dia beb..
kompem la dia kecewa mende jadi depan mata...huhu
ampun kan la saye yer en.ikram...
series i x sengaja u...

9 budak comey:

bang am said...

hehehe... oooo.. mintak ampun yer.... kena laaa denda2 yg berpatutan... hehehehehe!!

Kancilbiru said...

adeh....tak dapek nak nolong...hehe

izanpyus said...

hoho.aku bab2 mengkemekkan kereta mmg sgt pandai huhu.tiap2 kali laki aku balik laut je,ada je scratch sana sini..hihi..rim aku yg calar sbb aku lnggar tembok tu pun sampai skrg aku tak wat ape2 (dgn harapan dpt rim baru hihi)

takpe ET, encik suami manyak fulus...dia kasi tukar terus pintu,kasi bukak ikot atas plak hehe...

eT said...

bang am:
denda apo plak tuh...huhu

niza:
tolong hulur fulus pon ok niza...:p

izan:
mari la sama2 kita tolong kemekkan kete..muahaha

Ad said...

hehhe...x pasal2 melayang fulus...bodek2 lah en suami...kot2 dia kata...x per lah...guna fulus dia jer...hehehe

army4war said...

kemek keta aku pun tak repair lagi.. suruh en ikram repairkan sekali kereta aku.. menarikkan idea aku ni.. hahahaha...

ummidaddy said...

en am suda bgtau kna denda..bersedialah wahai isteri mithali...hahaha.....

eT said...

ad:
hehe..mmg guna fulus dia pon..:p

mira:
baik la bikin kancil aku bg ensem..huhu

kak su:
mesti la mithali..wajibbbb....

Britton said...

This will not have effect in reality, that is what I believe.
best private schools in miami | free abortion clinics in maryland | massage therapy salary