Thursday, February 11, 2010

perihal susu lagi....


sejak aku balik kursus nih susu cam merudum sket...
padahal kt tempat kursus aku pump susu gak...
tp xsekerap mana pon..
paling tidak pon 4x sehari jek time break...
jam 530am...jam 1230pm...jam 700pm...ngan jam 12am...
nama pon p kursus kan...masa sume xcukup...
nk pump lg...mmg xsempat...
1st day aku leh dpt 6botol jek...
2nd day drop 1 botol...
3rd day drop lg 1 botol...
hari ke-4 n ke-5 aku combined sekali dpt 6 botol...
makin hari makin drop...
skang ni kt opis pon aku leh dpt 2 botol jek....
yg jadi prob aku bila kt umah dania menyusu dia memberontak..
aku xsure kenapa..mungkin sbb susu xcukup...
tp dia dah leh mkn yg lain...so xder la riso sgt...tp riso gak la nih...

hmm...sdg berikhtiar utk menten susu ni...
harap2 masih ada rezeki dania utk minum susu ibu...


6 budak comey:

Kancilbiru said...

all the best! chaiyok2...

e.l.i.s.s.m.i.e said...

insya Allah rezeki tu ada yang penting kena kuat semangat dan tanam sikap susu aku mencukupi! susu aku mencukupi!motivasi diri tu penting.hehehe.

my nuha still bf sampai skang even tak fully bf :)

eT said...

hehe..ngah motivasi la nih..kot nnti jd basi...abes setting dah ni ha...bkn kata tanam sikap...mcm2 dah aku tanam...:p

army4war said...

esok.. tempe 7 keping.. rememba?? hahahaha

bang am said...

tempe?? Haha.. Kompem putih wife aku nih!

eT said...

hehe..kang aku menangis depan tempe sape nk jawab...:p

putih cam tempe..hahaha