Tuesday, February 9, 2010

Riiiiindunyer dia


aku p kursus baru2 ni selama 5hari4 malam...

ni nak cite anak aku yg rindu kt aku...
bukan bapaknyer yer...

pas aku balik ke s.kmbgn...
masuk jek umah nmpak dania ngah main sambil pegang botol susu...
bila dia nampak jek aku bukan main lg dia sengih sambil jerit2...
laju jek meluru mai kt aku sambil merangkak...
bukan main lagi dia nk memanjat atas aku..
bila aku amik dukung dia...
bukan main lg dia peluk aku dgn perasaan...
bak kata mak aku.."igt budak kecik xder perasaan rindu ker..."
aku plak rasa terharu..hehe..
sampai kesudah xmo bila aku nk letak dia balik...
nk dok atas aku jek...
sampai bila nk amik mainan pon sblh tgn jek..
pasal sblh tgn lagi pegang aku..riso aku ilang...huhu...
sabo jer la dak nih...


6 budak comey:

ummidaddy said...

et....sayupp jer bace citer et ni..terase2 lak dlm jiwa sanubari ni..dania mmg windu gile pd mama die tu...

Ad said...

hah?ala...comel...tersentap aku baca...anak aku x plak...hehehhe...bapak dia amik alih tugas aku...layan anak kemain lagi..sampaikan anak x kisah ibu ada ke x...huhuhuhuhu

eT said...

kak su: hehe..mmg la akak...xpernah berpisah kan...

ad: anak aku leh dok ngan ayah dia kalo aku xder...kire dah cukup bagus tuh...

army4war said...

hahahaha! aku leh bayangkan cam ne dania jerit2 nampak ko.. hahaha picing dia memang tinggi ahaha.... so sweet!

Kancilbiru said...

alalala tomey nya dania...jap nak bayang anak ko manja2...

eT said...

hehe...picing tinggi xper..nyaring tu yg ssh...

bayang2...jgn xbayang...huhu