Wednesday, July 13, 2011

Malaysia VS Arsenal

mood blogging merudum neh...ni pon cekal nk update pasal xtvt mlm nih...
smlm lagi ikram msg tanya nk p tengok bola x...malaysia vs arsenal kat std bukit jalil...
aku mengenangkan dengan budak kecik ni cam malas jek rasa...
tp disebabkan harapan yg menggunung en.ikram nk jugak aku ikut tengok bola...layan kan je la...
kang ingkar durhaka plak...muahaha...

 ni ikram dah p beli tiket tadi kt stadium...
tiket utk aku ngan ikram...anak2 bawah umur lagik...FOC...hehe

kat sana kompem panas n ramai org kan...bising lagik...adehhh...
disebabkan itu...perkara2 yg perlu dipersiapkan utk keselesaan anak nnti...

baby carrier...yg carry tu kompem ayahnyer...
tp boleh ke nk carry tu sambil lompat2...

haaa...ada pon baju nk pakai...teeetttt!!!

gilo apa korang nk pakai baju arsenal...hehe
mmg la laki den penyokong arsenal...tp MALAYSIA tetap dihati...ehhehe

aku nak pakai baju kaler purple la...uitm di hati ku...haha..:p

ready bawak kipas ni jugak...wajib nih...

apa lagi yer nak kene bawak...cam nk p kelah jek...haha
aku membayangkan kegawatan aku nk handle anak nnti...huhu...adehhh



3 budak comey:

eima said...

mahalnye rega tiket ...
huhuhu

sHi Ma said...

mahal harga tiket, sbb tu xramai org kat stadium n xada siaran langsung kat TV sian kami.. huhuuh...

Nur_Ied@ said...

huhu, tggu tgok news kt tv jer nk thu result prlawanan....amacam kt cne, ok ker????