Saturday, July 30, 2011

Tanah Tumpah Darahku!!!

semangat meh nak tempek gambar jugak walaupon malaysia kalah...hahaha
cam org lain yg 80k++ tu...aku adalah antara mereka la kan....
muka girang bila nk gerak dari shah alam...
ni otw p umah babysitter...anak2 harus hangkut sekali kan...:P
ni dah sampai kt bukit jalil....kol 5pm pon bapak jauhnyer kitorang parking...
mmg org sume amik cuti kot sbb nk tgk bola...sabor je la...
dania pon sarungkan jersi biru jugak...nasib ada saiz...
ammar xder saiz la plak...pakai la baju mana yg ada...hehehe
 ni plak time maghrib...punya sesak surau tu org nk solat...
diorang pon solat kt luar surau tuh...amik air semayang ngan air mineral...lagi cepat dari nk kn tunggu q kan...
makin ramai pewngikut...
penuh dah...pelaga...
aku kene choww la dari situ...
ni mak ndak dania yg control ayu kononnyer...huhu
gambar blur plak...adik aku 2org ni 1st time tgk bola...
yg xpenah2 minat nk tengok bola...kali ni sama2 nyebok penuhkan stadium...hahaha
snng sket bila 2 org ni ada...leh gilir2 pegang dania n ammar...:p
ni dalam surau...nk solat maghrib plak...
lengang dah time nih...pasal sume dah dok dalam stadium...
aku lambat tu pasal xdpt duduk...sabor je la...
tuan tanah pon nk jugak...:p
semangat adik aku beli baju tuh...punya mahal dia kane tapau ngan tokey kedai...
nasib la kan...pasni leh frame baju tuh...

dan...seperti 1donia tau...
game itu berakhir ngan 1-1...malaysia kalah...dan perjalanan team kite baru bermula sebenarnya...
nk ulas reti mak xreti la nokk...hahaha...daaa

5 budak comey:

sHi Ma said...

kalah bermaruah 100% malaysian... apek terbaik... (",)

*∽ IZAN ∽* said...

wah meriah meriah...!!! caya laaa cekal betul memberi sokongan padu walopon ada baby kecik..! caiyok caiyok...!!

YUL said...

peh, melihat gambaran tu pon dah cukup mmbuatkan yul meremang, tbe2 smngt nie dtg, lg2 tgok org bersolat tak kira tempat tu, sungguh terharu!

~izan~ said...

ni mmg giler kentang semangat ni..bagus2.

et,slmt berpuasa tau...

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

bagusnyee...sy dah lama tak g tengok bola..last game tgk kat bukit jalil masa pegnent rafiq..rinduu nak g stadium tgk bola..huhuhuhuh