Friday, July 22, 2011

MenCuNgkiL bAkAt SenDiRi

hasil nukilan masita....cantik x?? thanks mas... :)
aku xkreatif nk edit2 nih...sape nk jadi sifu aku editkan gambar...hehe
suka sgt tgk org edit gambar cantik2...

14 budak comey:

zaidah said...

guna photoscape ataupun guna photoshope

mommyYen said...

nice la pic ni..guna photoscape lagi senang..

eB ezrin said...

eh cantek dh tuh... i lioke :)

A.I.N said...

cantek:)

~aSFaLiZa~ said...

cantikkk

ZzamzZ said...

shantik² ;p

wahida said...

cantik sgt dah ni...kalau aku, lagi hampeh...mmg tak reti part2 edit ni, terus publish jer..

malas pun yer....

Nia said...

ala,..comelnya..kalau minat tu, buat ape pun jadikan..

Nur_Ied@ said...

wah! cantik la tu...

miezaniera said...

sume org ada bakat terpendam..kene cuba kuarkan bakat2 yg terpendam dan terendam tu hehehe cantik mas edit..pasni leh amik tempahan hehehe

~izan~ said...

ko tu tahu je kan buat tp saja tak mo buat hehe..

tp..aku yg tahu buat pun mmg tak buat haha sbb vitamin M tu byk.. tp comel betul gmbr dania ni..combination yg sweet!~

Amy Syaquena said...

cantik dah tu amy suka..

eiyzniey said...

comel nyaaa

eiyzniey said...

comel nyaaa