Friday, October 14, 2011

Rambut Sama Hitam...Hati Lain2... :p

tetiba kuar pepatah rambut ngan hati plak...ahakss...
xder pape pon...ni cite aku punya la xperasan selama ni aku jd pemandu haram...kekeke
dah 10bulan aku drive dengan lesen mati...
bab kata zue..."ko lg kentang!!!"...

tp xper...ni bukan kali pertama aku xperasan lesen mati...
kali ke-2 tau...hehe...ada aku wat kat en3 SINI...

ni 2 manusia dah kematian lesen mereka...
sorang bulan 8/2011...sorang lg bulan 1/2011 (aku la tu..:p)
sungguh aku xperasan...maafkan la aku yer kawan2 bapak2 polisi...

smlm la nk wat sticker baru nk tengok lesen mati bila...
rupa2nya dah lama...ingat kot ada lesen lain yg terbaru lg kan...carik2 kompem sah tu la yg paling latest...
maka aku pasrah jek dengan lesen aku yg dah mati sambil digelakkan kawan2....huhu

owh...pg ni dah dapat lesen baru dengan bayaran rm32...hehehe
pejabat pos baru bukak kedai aku dah tercongok kt kaunter dia...:p

ok...dah riang ria lesen dah idup semula...lalalalala
lesen korang tu dah tengok ke ntah idup ntah dah mati...
(sebok nk gak carik geng bersalah...:p)

18 budak comey:

Aidanisme said...

perghhh lame tu...
hebat ni..

army4war said...

lain kali lesen mati suh dania drive.. amar jadi co pilot!!.. kakakakakakakakaa.. ngeng tol kawan aku sorang ni kakakakakaa

miezaniera said...

terbaek..boboyboy.. hahaha

eB ezrin said...

ha ha ha... kiter samer kes... ;p

Anisa Hang Tuah said...

wahahaha
lu memang otai.

A.s.t.i.n.a said...

polis.. sila tangkap ini blogger chantek dan mi tak signaturenye.. beliau memandu tanpa lesen berbulan2...

sHi Ma said...

hehehe, lamanya jadi pemandu "haram" ye.. kihkihkih....

Huda said...

mmg otai et ni :) x gabra langsung eh..hehehe

Zefa NorAsmara said...

10 bulan? wah3x... kalau akak dah kecut prut setiap kali drive.. :D

Nens Collection said...

kalo x perasan xpe..xtakut..kalo perasan tu jd takut nk bawak..huhu

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

lama tu 10 bulan baru perasan..
tp iye la mmg selalunya org x igt sgt tarikh mati lesen memandu

eija w/pun x memandu mmg renew tiap2 thn..tapat pd masanya sbb tarikh mati lesen sama ngan en suami.

miloais said...

cepat2 renew beb!

iols every year renew... tapi tak drive pun...
lesan buat hiasan dompet aje!
ekekekek

~izan~ said...

aku pun baru renew tp seminggu lg nak mati sbb kalau mati kena tahan mati plak aku ekeke..

|| NaFiRaa || said...

ohhh.. nih betol2 lupa nih..hahahahaaha...

ai nye lesen mati bulan depan.. harap2 ingatlah nak renew..mueehehehe

Sarah Syazwani said...

nape x taun depan je renew..genap setaunla x renew lesen..kekeke

~aSHa~ said...

akak pernah sengaja lewat kan renew sbb nak renew time besday

Myra Jay said...

Perggghhh dasat tuh...


Terer ar bwk kete gamble cam gitu..

Mujuq bapak polisi terlepas pandang :)

Lina said...

hai geng...salam perkenalan hehehe...rupa2nya ada org yg lg hebat dpd saya kuikuikui...mmg kita2 ni wanita lasak, jenis gamble, jenis redah jer hahaha...lesen mati pun bole rilek lg hehehe