Thursday, May 24, 2012

4th Anniversary On May 24

baru smpai tahun ke-4...
banyak lg cabaran n dugaan yg menanti...

 baru ni kan ada konvo kt uitm...
aku dapat gak hadiah bunga ni sejambak sempena anniversary yg ke-4 chenta hati bg...
tgk bunga pon dh happy....tp dh patah sekuntum...

 letak yg patah dalam cawan...letak atas tibi...baru anak2 xdapat capai...hehe

mlm td kuar makan2 kt summit usj...

kakak sonok dpt aiskrim...muka xsabar nk makan tuh...

adik pon byk makan...

moga ikatan ini kekal hingga akhir hayat...

IMPIAN AKU HANYA UNTUK MENJADI BIDADARI DI HATI SUAMI TERCINTA... :)
Al-Qur’an mahupun hadith Rasulullah SAW banyak menyebutkan tentang penamplilan  bidadari syurga. Teramat banyak ilustrasi indah yang dinyatakan untuk   menggambarkan bidadari syurga. isteri-isteri yang disediakan oleh Allah tersebut, yang dinyatakan berjumlah ’72′, adalah wanita abadi dan suci, cantik jelita nan lembut gemalai.  Tiap kali berkumpul bersama mereka tidak ada kata bosan dan kesunyian. Jika bidadari menampakkan wajahnya, terpancarlah keindahan antara langit dan bumi. Bidadari yang sempurna, indah perangai, indah segala. Mereka tidak pernah disentuh oleh penghuni-penghuni syurga   selain suaminya. Ketika seorang mukmin masuk syurga bidadari akan  menyambutnya dengan pelukan hangat dan erat dengan jari dan telapak tangan yang lembut dan indah. Mereka selalu bernyanyi riang gembira, tiada sedih   tiada duka, mereka menyanyikan lagu-lagu, tasbih, tahmid, serta pujian  kepada Allah. Jika bidadari syurga ke bumi nescaya wanginya akan memenuhi   seluruh bumi… Subhanallaah… credit here

13 budak comey:

Eliss Mie said...

happy anniversary yg ke 4.semoga bahagia dunia akhirat. apsal ko 4 dah dua anak, aku dah nak masuk 5, anak sorang ni..hehehe :p

Nens Collection said...

hepi aniberseri buat akak & suami..
semoga dilimpahi hidayah di muka bumi ini..aminnn

adda syuhada said...

hepi anniversary...
semoga dilimpahi hidayah dan diberkati Allah selamanya..AMIN..

umialya/k.tini said...

hepi anniversary, mg kekal hg ke akhirnya

miloais milo said...

happy anniversary nok...
moga kekal bahagia hingga ke akhir hayat ikatan perkahwinan uols ye...

bunga_rose said...

happy 4th anniversary...
sama la.. bulan 8 nanti pun kitorang masuk tahun ke 4 anniversary hihihi

ZzamzZ said...

Happy Anniversary ET+Ikram..May ALLAH bless all of us..

|| NaFiRaa || said...

Happy Anniversary to both of u.. Tahniah~

mekchu said...

alhamdulillah dah 4 tahun dan 2 anak.. semoga berbahagia selamanya..

Atia Adina said...

happy anniversary....aku pun nak jadi bidadari di hati suami jugak :)

pnsusu said...

happy anniversary et. ..

Bang Am said...

tapi mana gambo lakinya? hehehe...

miezaniera said...

happy anniversary et..moga kekal bahagia ke akhir hayat di samping anak2 tercinta...;)