Thursday, May 10, 2012

Dulu KAKAK....turn adik pulakkkk!!!

lagi cite tragis...melibatkan hadiah dari chenta hati...
dan berkecai jugak hasilnyer....

kalo dulu kakak dah putuskan rantai tu....ni adik pon amik bahagian jugak...
pastu xder perasaan bersalah pon masing2...
sonok lagi ada...

berkecai sudahh....ini kakak punya keje...pernah cite dulu kat sini


tengah aku dok solat...seronok la adik beradik dok main lawan tarik rebut...
(nk kata kusyuk solat tuh...ssh la sket kan...pakat dok lawan jerit...)


naahhhh...hasilnyer...
elok habis solat mengutip la aku bijik2 manik atas lantai tu...
putus lagi ibu punya...adoyaiii....yg dulu pon x pegi sambung2 lagik....

8 budak comey:

Fieza79 said...

kena bwk gi kedai sambung kan..lps tu ltk tmpat rahsia..spya tak jadi mainan anak2..

Nens Collection said...

HEHEHE...ANAK2..NK MARAH BUKAN DIE RETI...SABOR JELAH..HUHUHU

Atia Adina said...

sian....bdk mmg ssh nak paham bahasa kan?anak2 aku pun lebih kurang jerk...

Bang Am said...

kena pi sabah pulak la macam ni.. hehehehe

Zefa NorAsmara said...

Beli tali tangsi, boleh sambung balik tu.. :D

Myra Jay said...

Heheee, sabar je la kan.. :)

Lepas ni kena sorok la takpun simpan tempat tinggi :)

Myra Jay said...

Heheee, sabar je la kan.. :)

Lepas ni kena sorok la takpun simpan tempat tinggi :)

Aleyn said...

Nama pun budak2....sabor jer lah...huhu