Tuesday, May 15, 2012

@ Kedai Pakcik Kenny

lepas terharu ngan ucapan hari ibu dari  NURSYAZA DANIA,  (cam sambung2 plak cite ni..:p)
aku pon tanya bang am ada pitih dok??? nak pau kenny... :p

tgh tu siap2 kitorang pon p makan kt kedai pakcik kenny...
lama rasanyer xmakan kt kenny nih...kejap jek abes ayam aku tu...

10 budak comey:

Fieza79 said...

alaa terliur tgk mngkuk salad buahan tu plk..

miloais milo said...

sedap tu...
iols suka potato salad....

:: Riri-Fatieha ::~ said...

dah lama tak pegi kedai pakcik kenny :(

:: Riri-Fatieha ::~ said...

dah lama tak pegi kedai pakcik kenny :(

Nens Collection said...

saya pon terliur gak kat salad buah tu..nyumm..nyumm..kene terliur salad je.sbb tgh diet..huhu

Eliss Mie said...

lama dah tak pekena kat kenny. cik abe x suko..huhuhu

|| NaFiRaa || said...

perrghhh... tak tahan tengok ayam tuh~

Atia Adina said...

wah...sedapnya.....tetiba cam nak ajak hubby g kenny gak meraikan hari ibu...hehehe

~aSFaLiZa~ said...

wah pakcik kenny yek. hahahhaa

iera said...

dah lama tak makan kenny.masa dating2 dulu selalu je mkn kenny tp bungkus mkn dlm kete sbb tak syok nk kne potong dgn pisau klu kat kedai.mkn dgn tangan lagi best..hahaha..kmpg tetap kmpg kan?kih3