Tuesday, January 10, 2012

4 hari berGuling 3 BeRanaK daLam Bilik...

bila kene tinggal 3 beranak...berkurung jek la sampai lebam...hehehe
kejenyer belek anak2 je la...
dania ajak main pondok2...masak2...
ammar plak asik ajak tido jek...ibu ok jek...:p

 king saiz...lg la sonok kami 3beranak bergolek...hehe

 sambil layan tibi...

 nasib view sungai...tp air dia cam air teh la plak...

ammar bila berendam dlm tub...lupa diri yg dia tu baby lg...ngalah kakak sonok main...
smpai nangis2 nk main air lama2...tunggu besar sket yer budak...

17 budak comey:

Myra Jay said...

Mujur ada anak2 leh hilang kesunyian..

Bestkan bercuti..

Nanti hapdate gambo bebanyak tau :)

Gieyana said...

Saya suka gak bguling2 kt bilik camni..ala2 honeymoon n dtemani anak sbagai peneman yg setia..perghh heaven!

|| NaFiRaa || said...

guling2 dalam bilik pon sonok jugak~ :)

aimaniman said...

guling2 kalau anak ikut guling x pa, ni kalau asyik lompat dan panjat mama dia pun x jadik nak guling..

dah lama x bercuti, seronok kannn..

Izan Ishak said...

okaylah tubole golek2 3 beranak... siap main masak2 plak ye... hehe...

Syarih said...

cantik rumah...rumah yang tenang dan diriuhkan dengan anak-anak akan memberikan kebahagiaan.

Atia Adina said...

aik?kat mana ni?napa duk berguling jer dalam bilik?x jalan2 ke?

Nens Collection said...

kalo ammar saya,mau melalak2 nk kuar...xpon jupe bilik air xmo kuar2 dh..sonok main air..

Sarah Syazwani said...

x kuar ke?? kalu aku dah mati kutu dok saje dlm bilik

~izan~ said...

nanti aku dtg 'rumah' ko hehe...

aku pun biasa dah golek2 tnpa ke mana2.berbulan2 ekeke.

sarah,kutu aku byk dh mati ni.haha

Ardini Humaira said...

hehe takpe... bilik selesa :D

hajarus said...

dok bilik saje sesambil layan anak2 best jg kan... :)

kakyong said...

bercuti kat mana ni? sungai apa tu??

wan nurul hezrina said...

anaklah pengubat kesunyian..

budak ngan air mmg tak dapat dipisahkan=)

mamyharraz said...

golek2 tu yg best..dah lah selesa luas..pemandangan pun cantik walau sungai kaler teh tarik tetappp tenang je tgk.

Aleyn said...

Gi jauh2..golek2 jer dlm bilik?

Azlan Hasan said...

nie kat mana kak???cam lawa jer temptnya..hehehe

Regards,
-Strider-