Wednesday, January 25, 2012

lima puluh...lima puluh...





haaa...voucher 4keping rm50 dah seminggu aku peram..
dlm 2-3 ari ni plak ada terbaca pasal kecoh budak2 yg dpt voucher ni jual balik kt mudah..
pastu smlm terbaca plak kisah kementerian nk tarik balik voucher buku nih,.
bertuah btol budak nih kan..nk meniaga pon jual la menda lain...tungku panas ker..mandian herba ker..set bersalin ker..vco ker...wahhh..sempat promote yer..hehehe
leh tengok barang2 tersebut di http://izdiharshoppe.blogspot.com...ahaks

sebelum voucher tu dibatalkan meh aku nk p kedai tukar kasi jadi buku dulu...
haaa..aku student lagik...lupa diri kadang2...maklum la dh tua..masa muda dulu jd student xder pon bantuan cenggini..tidak2 merasa jugak aku lani... :p




ni plak 50sen baru ikram dapat kt kedai...
masa dpt duit ni dia pelik...nape syiling 50sen ni rupa lain..
budak kedai tu jugak ingatkn pasal syiling baru tuh, baru dia igt..pelupa jugak yer...hehe
tp kan,syiling baru ni cam tipu2 jek...hahha..
seposen pon aku dh pegang...lg kecik..chumel jek..
duit kertas jek aku xpegang lg...ahaks... :p


Published with Blogger-droid v2.0

8 budak comey:

~izan~ said...

aku baru ada 20sen hehe..kecik benor.

adik aku pun sibuk ngabiskan voucher tu hehe.aku tgk berita tang nk tarik balik tu.mcm2 depa ni huhu.

slmt membeli belah hehe.

Sarah Syazwani said...

aku siap suh adik aku belanje novel byk2..har..har..har

eB ezrin said...

laa nak satu bleh? eB nk bki buku. shah x amek2 lagi kat hep. hu3

*∽ IZAN ∽* said...

masa belajar dulu bila dapat voucher buku mmg separuh buat beli buku, separuh trade in balik.. wahahahhaah

sHi Ma said...

benda dah lah free sukahati nk jual menjual.. ntah apa2 mereka2 tue...

duit syiling baru shima lum pegang lagi.. huhuhu...

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Zefa NorAsmara said...

Ibu Yusuf tak tgk pon lagi syiling baru tu.. ketinggalan sungguh.. :-(

Kancilbiru said...

aku ni baucer tu belum amik...

harap2 belum tarik la...hehehe