Monday, February 13, 2012

Baby...Baby...Baby...

hujung minggu sesi melawat orang baru...
ramai kawan2 yang baru dapat baby...aku pon nk p jengah baby ngan mak nyer la...

sabtu malam tu aku p jengah baby aizuemi
pasal siang ada hal terpaksa p malam sekali harung ngan jumpa org kt serdang hantar kan tilam baby...
sempat maghrib kt masjid jamek kt mardi tu terus jek tunggu fadzil ayah baby mai jemput...

 aku letak pipi baby ngan pipi aku....lembut sangat...geram rasa...

 tau baby tu nk wat per???
dia nk makan pipi acik yg chumel tu...hahaha...
mesti dia bau susu kan...

baby auni yg sgt chumel...

hari ahad setel urusan dan perkara2 berbangkit di sekitar shah alam...
petang tu kami lajak ke klang plak...
lawat staff pejabat ikram...maya...

baby gurl jugak...aku baru nk angkat baby ni ammar dah menyendeng2 xbg pegang...
dh pandai jeles budak tuh...

sonok tengok kawan2 menyambut org baru...nk p nengok baby mana plak eh pasnihh...hehe
selamat berpantang yer uols... :)

12 budak comey:

Nad @ MamaZakwan said...

tak jenguk baby nayli pun...
^_~

ratusiput said...

bila tgk baby mmg terasa2 nak baby sndiri jugak...tp tu la byk menda nk kena kaji...pape pun bau baby mmg best kan...

eT said...

@Nad @ MamaZakwan ala...ada gak hajat nk p jenguk baby nayli...aritu dh ckp ngan bapak supir..nnti kn tanya lg sekali..hehe

eT said...

@ratusiputhaha...mmg best kak...bau baby..pegang baby...sume best...bila baby meragam tgh malam tu yg xbest...haha

♥cikmOt♥ said...

ammar bukan jeles...tapi dia nak adik baru tu...hehehe

|| NaFiRaa || said...

bestnye dapat cium bau bb kan~

miloais milo said...

comel2 banget bay tu semua...
bestnya kalo ada baby kecik kan???

mamalieyna said...

baby hakeem pun belum jengok..elok la mak dia dh hbs pantng pun..hehe..

mekchu said...

rindu nya bau baby.. tak yah mandi pun tetap lemak bau dia.

army4war said...

malam sabtu aku hampir melawat dah zuco tue.. tp aku lajak ke HUKM lawat anak sedara member.. tak sedap lak memalam lawat baby pas balik sepital.. next time insyaALLAH.. hehehe

eB ezrin said...

ala, ini sudah bikin jeles. hu3

~aSHa~ said...

kupu2 syurga