Thursday, February 16, 2012

SelamaT ULanG TahUn BuAt IBU


cam bese setiap tahun bulan februari awal bulan kami semua berkumpul untuk sambut ulang tahun kelahiran si ibu untuk 8 orang anak neh... :)
tapi tahun ni lain sket dari biasa sbb selalu kami makan mak masak dan bertepuk tampar kt rumah jek...
kali ni kami booked 1bilik (RM25) kt restoran manggis (ni nama mak aku bg...tp kedai nama lain benornyer)
makanan standard la....
ada nasi...ada tomyam sket...ada ikan...ada ayam...segala jenis binatang yg org bese makan kami order...hehe
nk tayang makanan lenkali kot...
sarat plak en3 ni nnti...


 ammar ngan wan...ammar ni benornyer takut ngan wan dia yg sorang nih...
xtau la kenapa...bila wan nk dukung jek dia nangis xmo...isshhh...iiisshhhh
ni pon dah lama sket baru la nak sket...

 kek beli jek kt kedai...amik rasa pandan...simple but nice...

 senget plak gambar nih...
ni geng2 yg lahir bulan februari...hehe...budak dania nyebok nk potong kek...

 tengok tu...kakak yg lebih...
ammar dh pusing belakang tengok tibi...

dah masuk saf masing2...
penuh dari hujung sampai hujung sana...
tuan pengerusi kt hujung meja tu...hehehe

 mak jemah dah ngantuk nk tido...muka pon sememeh jek...hai la jemah...

 jejaka idaman melaya...idaman la sangat...
sorang jek anak teruna dlm ramai2...:p

 ni sorang lagi jemah...haha

 kakak tunggu peluang nk calit kek tu...

 haa...abes licin sume ko...hahaha...

majlis ditutup ngan bacaan doa dari Ustaz Remy Ishak...ahaks...

p/s: harap apa yg kami buat adik beradik ni boleh happy kan ibu bapa...

7 budak comey:

miloais milo said...

bestnya - makan ramai2...

happy birthday - buat yg menyambutnya this february - esp to your mmom..
moga sheols sihat selalu....

e.l.i.s.s.m.i.e said...

seronoknya makan2.muka garang atuknya tu kot..tu psl dia takut.

|| NaFiRaa || said...

bestnye dapat kumpul2 cam tuh.. rindunye nak balik kampung~

LiErOSe~QiEmi said...

anak2 balik pun dah cukup gembirakan hati ibu bapa, apalagi buat sambutan meraikan diorang lagi la diorang gembira + terharu..

seronok tengok tau...

ratusiput said...

yela mak bapak ni kdg2 dia tak mntk wang ringgit yg byk.cukup skadar ingatan anak2 dah ble buat dorang terharu.cuma kite sbg anak buat mereka happy mane yg termampu kan.kek tu cantik.lain skit.kalau tak sik coklat je kan.ratu pn byk bday bulan 2 n 3 ni...ratu lak bln 4.rase celebrate skaliarung je la jimat.

wan nurul hezrina said...

selamat ari lahir buat ibu=)

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

mmg happy pnyela ibu bapa eT sbb anak2 sume dapat sama2 meraikan hari kelahiran dia..

Slmt Hari Lahir buat ibu ET..