Monday, October 22, 2012

Cerita Beijing Day 4

jom sambung sikit lg...hehehe
kali ni p zoo tgk panda tido..kencing..berak..makan...
eh kat mesia pon ada kot panda..huhu

time ni aku ngah tunjuk panda ngah tido...
tercengang2 dak dania menerima input dari ibu..keke

beria dania tunjuk panda ngah tido...

adik ammar mood xbape nk elok tuh...ngantuk mmg gitu la kekdahnyer...

kat luar zoo panda...cantik kawasan dia...
pokok2 rendang jek...

pastu p kedai pearl lak...
ni memula dia soh teka ada berapa pearl dlm tu...
ingat 4-5 ketul jek...rupanya banyak giler pearl dlm tuh...huhu...mcm2 kaler ada...

kecik2 jek kan...yg ni dpt hadiah...
eh mana ntah hadiah ni?? bang am letak mana eh??

ni kat sarang burung...
tempat suka olimpik dulu...
ramai giler orang...xder apa pon...amik gambar jek lebih...
dalam tu xleh masuk pon...

gaya kakak...

gaya ayah...
sama jek anak beranak...huhu

ammar cam biasa...
pantang dapat lepas...jauh dia bawak diri...
jom..sesi kejar mengejar plak...huhuhu

******************************
jom pakat2 try Inchloss Lotion yang tengah hangat dipasaran ni. Ramai dah 'kurang inci' dengan losyen ni.
tak cuba tak cinta..ehhh!!!
izdiharshoppe@gmail.com or sms 0193416067 

2 budak comey:

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

wah teruja nye tgk pearl yang memula tu..

Gieyana said...

bestnyer..tgk anak2enjoy sesangat..bila ntah dpt g sini nie...:-)