Monday, October 8, 2012

sudaH Rasmi BErpindAh....

mesti ramai yang agak kami dah lama pindah kan...
sebenarnyer malam pertama kami ngan rumah baru tu bermula 1oct2012...ahakss
ni la pon baru masuk umah baru...
pindah memindah barang pon xabes2 lg...
mengemas??? langsung la blom kan...
HOUSEWARMING????huhhh...mmg warm2 je lak kak... :p
rumah sangat la menjadi tongkang pecah nyer....
tapi kalo korang dgn rela hati nk tolong mai mengangkut n mengemas...dgn sendirinyer terjadi 'housewarming khas' tu..kekeke

 troli ni mmg dibeli khas oleh bang am...
snng nk pindah memindah...angkut mengangkut barang dan anak2...hehehe

 ni 20% brg2 dari umah perindu....
abes aku bunjut2kan sume...

 ni lg 20% barang nk pack masuk lori yang bawak n angkut xbyk mana...tp kene pow jek lebih...sadisss...

 tukang cilik nk pasang katil...cam la tau pasang...

blom pape dinding umah dah cantik hasil karya dak ammar...
baru brp hari dok dah camni...
kalo bertahun xtau la abes sume dinding kot dia design kan corak....

ni lori bang am (ezora) jek pon...dok ulang mengangkut xabes2 lg....

kesimpulan...bukan senang nk pindah memindah nih....
lain la kalo bawak diri sehelai sepinggang jek...huhuhu
kalo korang nk menjenguk ke rumah aku mai jek la eh...xder masalah...aku alu2kan kedatangan sume...tp bgtau awal...hehehe


sape berminat nak cuba Produk pelangsingan yg terhangat masa kini. Keberkesanan dlm masa 14 HARI!!!
Langsing Balm...
email: izdiharshoppe@gmail.com / phone: 0193416067

17 budak comey:

Nad @ MamaZN said...

Et, ada buat sewa lori ke? Bape tan punye?

Nens Collection said...

pehh..hehe..comel jek bunjutan tu..cap sup bunjut versi besar!

Atia Adina said...

hahaha...umah aku pun dah diconteng oleh adam.....geram ek ngan dak tecik ni.....

maszmadi said...

ha, tu maknanyer nak kena cat dinding baru lah tu... hehe

NM02 said...

jenuh nak ngemas... tapi bila dah setel, seronok je..

leceh tang kain baju je kan...

kak tini (umialya) said...

tgok bonjot kain baju, teringat jer crita p.ramlee

eima said...

tak sabo nk tgk rumah baru

Gieyana said...

alhamdulillah..congrats! Nnt lepas kemas leh tgk tak?:-)

|| NaFiRaa || said...

saya yg dh berbulan pindah pon tak abes kemas lagi.. keh keh keh..
dinding rumah pon dh kena conteng.. kakak n adik bekerjasama menyonteng.. huhuhu

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

mmg penat bila masuk umah baru ni, mengemas tu mmg amik masa..xpe lah slow2..jnji dpt masuk rumah baru dah..

Selamat mengemas ye..

mamalieyna said...

bestnyer dh pindah.. tp ponatnyeee la..dpt bayangkan, dah 3 kali pindah kot sejak kawen ni..hehe~

menarik krim pelangsing tu, tp panas tak?..

Myra Jay said...

Cantik buat bunjut tu :)

Pindah rumah ni memang memenatkan.. Baca pun dah tau penat ;D

Eliss Mie said...

rumah aku pun dah ada hasil karya nuha. sabar jer laa :p

iera said...

wah..bestnye dah duk rmh sendiri..bile la iera dpt beli rmh gak agknye..huhuhu...

eB said...

HW nanti jgn luper ajak yer. hik3 ;p

aizuemi said...

hehehe.. selamat jugak ekkk....

raifiza said...

tahniah et, bestkan dpt duk umah sendiri....selamat berkemas...!!! :)